goed hotel met mooi rif en zandstrand

• Marjolein

Wij zijn voor de zomervakantie op zoek naar een goed hotel met mooi zandstrand en een mooi koraalrif voor de deur waar je zo vanaf het strand de zee in kan om te snorkelen. We zijn in El Quseir in hotel Pensee Royal Garden geweest, in hotel Akassia Swiss en bij Marsa Alam in hotel Brayka Bay. Hotel Brayka Bay vonden wij het mooist omdat dat aan een baai lag en je zonder steiger het water in kan.En ook bij stroming/wind kan snorkelen. Ik heb alle forums en prikborden afgezocht maar kom steeds weer bij Hotel Brayka Bay en Akassia Swiss uit. Het maakt niet of waar in Egypte het is. Taba, Dahab, Nuweiba of Sharm el Sheik het is allemaal goed. Als er maar een mooi huisrif is waar je van het strand af kan snorkelen en het liefst in een baai. Wel veeleisend maar volgens mij moeten er genoeg hotels bestaan alleen worden ze door de grootste reisaanbieders niet aangeboden.

Alvast bedankt

• Paola

Nagekomen bericht:

Het leek alsof ze aan 't verbouwen waren of nog niet helemaal klaar waren met bouwen.

• Mike

Mijn zus is vorig jaar met 2 pubers naar Hurghada geweest. Nu weet ik echter niet meer of het Ali Baba of Aladin Hotel was. Maar dat was supergoed en een rif voor de deur.

Misschien dat je hier iets aan hebt. Anders wil ik het nog wel een keer navragen.

Groetjes Linda.

• Jippie

Ik heb net geboekt voor Akassi Swiss Resort voor 16/8 2 weken. We hebben er reuze veel zin in. Snorkelen is helemaal het einde dus als het daar mooi is onderwater ben ik helemaal tevreden!

• mol

Leuk dat je van de zomer naar hotel Akassi Swiss Resort gaat

ik vertrek weer op 16-8 er vandaan en jij komt er dan aan

wens je een fijne vakantie daar ,,

groetjes mol

• Jippie

Bedankt Mol! Het is nog zo ver weg! Boek nooit zo vroeg een zomervakantie maar de vroegboekkorting was nu zeer de moeite waard.

• mol

heb er ook veel zin in .

bij wie heb je geboekt ??

wij bij arke

snap alleen nog niet zo

Wat nu het verschil is tussen all inclusive en ultra inclusive

jij wel ????????

bij arke wisten ze het ook niet precies ,

hoor snel van je, hoop ik groetjessssssssssssss

Mol

• Jippie

Ik heb geboekt bij Neckermann. Die was voor ons de goedkoopste. Daar is onze oudste zoon ook nog kind (14) en bij andere organisaties niet. Scheelde 1000 euro met zelfde hotel elders.

Ook veel vroegboekkorting bij Neckermann, totaal 632 euro + krijg van de zomer als we weggaan nog 50 euro van ze gestort.

Ik heb via internet geboekt.

Ultra inclusive is dag en nacht hapjes en drinken en dagelijks aangevulde minibar. All inclusive kun je van 10 tot 24 of zoiets drinken halen en sommige tijden snacks.