Nakhla tabak voor waterpijp

• Sander

Hallo,

Ik ben in oktober in Egypte geweest en heb er een waterpijp gekocht inclusief een doos tabak. Tabak is inmiddels op en ik zou graag nieuwe tabak willen. Deze is hier erg duur in vergelijking met de tabak ter plaatse.

Wie zou er voor mij een doos appel tabak (het merk Nakhla) mee kunnen nemen?

Ik ben natuurlijk bereid iets extra's te betalen.

Ik hoor het graag.

• monica

Hoi Sander,

Heb je al geinformeerd wat de tabak kost op de zwarte markt in Beverwijk.

Zo niet, dan wil ik dat wel voor je doen.

Ik denk dat ik binnen 2 weken toch weer naar de zwarte markt ga.

Groetjes,

Monica

• Sander

als je zou willen informeren graag, ben benieuwd. Naar beverwijk rijden is altijd nog goedkoper dan naaar Egypte vliegen haha

• yovan

spaar je de moeite voor beverwijk, als je het al kan vinden kost het ook 8-10 euro per pakje zelfde als in enkele toko's die het wel eens willen verkopen………..( vaak ook onder de toonbank door, dus wel vragen als je het niet ziet liggen in de winkel)

Komt omdat het hier niet mag verkocht worden zonder banderol…………er is nl geen belasting over betaald.

Let ook goed op met meenemen, want het mag niet als ze het vinden in je bagage word het in beslag genomen.

Niet meer dan 200 gram, net als gewone tabak.

• monica

Hoi Sander,

Op de zwarte markt is de appeltabak te koop voor 5 euro.

Waarschijnlijk een stuk duurder dan in egypte maar als er niets anders is.

Groetjes,

Monica

• Wilma V.

Monica,

Heb je het dan over de prijs voor de piepkleine pakjes tabak of over die grotere?

Voor die grotere varieren de prijzen per keer, maar stijgen ze wel.

Aantal maanden geleden ongeveer 6 euro betaald, nu vaak al rond de 10 euro en in het westen van het land betaal je zeker die 10 euro.

• monica

Hoi Wilma,

De pakjes leken mij niet echt al te groot. Over hoeveel gram praat je dan.

Zelf rook ik niet (meer) dus ik heb geen flauw benul.

Ik kom vast nog wel binnen deze maand op de zwarte markt en dan kan ik dat even navragen.

Groetjes,

Monica

• Wilma V.

Volgens mij 250 gram, maar dat moet ik morgen ook nog ff navragen. De grootte van het pakje blijkt nl. ook niet altijd iets te zeggen over de inhoud. Ik houd je op de hoogte.

• monica

OK ik houd dit bericht in de gaten