akassia swiis marsa alam

• wilma

Wie is er in dir hotel geweest en kan mij informatie geven over de discotheek,hoort die bij het allin pakket of moet je daar de drank zelf betalen..

Er staat dat je voor het hotel niet mag zwemmen i.v.m rif,maar is er daar voor het hotel wel een snorkelgebied.Alle informatie goed of slechte dingen is welkom.bedankt alvast groeten Wilma

• lukiam

Ik ben in november geweest, toen was er geen disco (gesloten). Volgens mij gaat de disco in april weer open.

In zee hebben ze een zwembad gemaakt waar je kan snorkelen. Je kunt daar vanaf het strand zo in. Daarbuiten mag je niet snorkelen direkt vanaf het strand.

Wel is er een pier vanwaar je de zee in kunt en kunt snorkelen.

• Gipsy

welkom terug Lukiam! Hopelijk gaat alles goed met je en mogen we je hier nog vaak tegenkomen.

• Hendrika

Het Akassia heeft inderdaad een mooi rif met prachtige vissen. Je moet eerst over een steiger en kunt aan het einde via een trap (net over het rif) het water in. Je zou daar ook best kunnen zwemmen. Het enige nadeel is, dat wanneer er teveel wind staat, het verboden is te snorkelen en dus ook te zwemmen, omdat je dan tegen het rif geslagen kunt worden. Het hotel biedt wel de mogelijkheid om je dan met een shuttelbus naar een baai te brengen.