ik vertrek op 28 december

• Gerard ten Donkelaar

Beste mensen

Ik vertrek op 28 december om 08.00 uur naar Luxor voor een 15 daagse reis (Nijl reis-Cairo- Hurgada (Hotel Arabia/Bel Air) Wie heeft ervaringen met z'n reis.

Ik hoop een leuke reis te hebben geboekt, zie er in ieder geval naar uit

Groeten,

Gerard

• jan en jolien

hallo

Wij gaan 18 januari naar egypte.Gaan eerst 7 dagen op de cruise de nijl over en dan 7 dagen relaxen ? in Hurghada , melia pharoah.Gaan met Nile Travel.

Hopen dat het weer een beetje mee zit.

Vriendelijke groeten

Jan & Jolien

• Theo

Prima reis gekozen,heb zelf deze reis ook gemaakt,fantastische belevenis

prachtig land,vriendelijke mensen ongelofelijke mooie cultuur,vergeet vooral niet naar Abu Simbel te gaan,dat is een must als je naar Egypte gaat,ga zelf in 2007 voor de vijfde keer naar Egypte.

Groeten Theo

• jan en jolien

Hoop dat het zo mooi wordt als u zegt , heb wel veel positieve reacties gekregen.

weet alleen nog niet of ik in hurghada vol pension of half pension neem?Iemand een tip voor mij?En laten we hopen dat het weer goed is.

Gr

jan en jolien

• Theo

Maakt in principe niets uit,je kunt in de hotels in Hurghada goed eten,als je wil kan je ook naar het oude Hurghada gaan,taxibusjes voldoende voor het hotel,je kunt dan daar een leuk restaurant opzoeken of een waterpijp roken.

veel plezier

groeten

Theo

• jan en jolien

Waterpijp roken hebben we in istanbul ook algedaan , is lekker , istanbul was met appeltjes tabak.

Wij wouden niet alleen een lui lekker vakantie maar ook wat bezichtigen , doen we elk jaar.

Egypte leek me deze keer een goeie bestemming.Paar mooie boeken mee en lekker relaxen dat laaste weekje.Alleen hopen dat het weer goed is.

Denk dat ik wel all inn neem.Heb je verder geen omkijken meer,

Verder nog mensen wie in januari gaan?

Groetjes

jan & jolien