Ik zal me ff voorstellen, 'k ben namelijk nieuw op dit Prikbord.
Heb al wel een tijdje meegelezen, maar nooit iets geplaatst.
Nou ja, Ik ben dus Colinda, 22 en ik woon in Hurghada.
Heerlijke plek om te leven, het bevalt me prima, en ik geloof niet dat ik ooit nog terug wil naar Nederland.
Ben hier nu 10 maanden, of eigenlijk bijna 11. Dat is nog niet zo lang, maar heb al meer als genoeg beleefd, getrouwd, gescheiden, 3 banen achter m'n kiezen en ik ken de stad inmiddels redelijk binnenstebuiten.
Maar het enigste wat ik eigenlijk mis hier, is Nederlands contact. Ik leef volledig in het engels, en heb soms echt moeilijk om Nederlands te spreken. Op mijn werk gaat alles in het engels, en al mijn vrienden zijn Egyptisch, of Engels.
Momenteel werk ik als Makelaar, ik verkoop appartementen en villa's. En vind het heerlijk om te doen, niet de hele dag op kantoor, maar ook panden bezoeken.
Tja, dat is het denk ik voor nu wel, althans voor zover ik nu zie.
Ik kan er alleen nog aan toevoegen, mochten er mensen op vakantie deze kant op komen, stuur me ff een mailtje. Ik heb namelijk een enveloppe met kerstgroeten die ik graag naar Nederland zou sturen. (voor de kerst).
Maar ook als je vragen hebt over wat hier te beleven is, of je wilt meer zien dat het toeristiche plaatje.
Wie weet tot ziens
Marsalama
Colinda