naar cairo met het vliegtuig?

• niek

hoi hoi

wij willen grag de volgende keer als we naar hurghada gaan met het vliegtuig naar cairo gaan. wie heeft hier ervaring mee?

ik meen me te herrinneren dat het ongeveer 150-200 euro pp kost , maar hoelaat word je ongeveer opgehaald en hoelaat ben je weer terug? ongeveer dan he?

alvast bedankt in elk geval

• Jol

Hoi Niek,

Naar Cairo by plane is mogelijk. Prijzen liggen ong. rond de 200 euro, precies weet ik het niet. Als je het via je tourleader regelt dan kan hij/ zij jouw de tijden doorgeven. Het ligt er natuurlijk aan hoe laat de vluchten zijn. En hoe lang je in Cairo wilt blijven. Wil je een programma met gids of ga je solo. Allemaal belangrijk voor je tijd.

Jol

• Yvon Hajunga

Cairo kost mij altijd 340 Euro met Swiss Air maar heerlijk vliegen met goeie video's en lekker eten.

Hoe kom je aan die goedkope prijs?

Dan zou ik het ook graag willen weten.

Als je zelfstandig wilt reizen is het goed als je van te voren je hotel bepaald.

Het paris hotel kan ik je aanraden.

Je wordt opgehaald van het vliegveld als je dat wilt.

groeten

Yvon Hajunga

• monica

Hoi allemaal,

Ik ben net gisteren teruggekomen uit egypte.

Wij zijn met een binnenlandse vlucht van egypt air gevlogen van cairo naar luxor voor maar 350 egyptisch pondjes.

Een egyptenaar heeft deze tickets voor ons geregeld.

Het schijnt dat egypt air tegenwoordig een aparte afdeling heeft voor de binnenlandse vluchten en ook touristen kunnen hier boeken.

Je moet dan vragen naar de Y tickets. Dit zijn de niet verkochte plaatsen.

Ze zijn er dus niet altijd. Maar vragen kan altijd.

Ik weet niet of dit ook opgaat voor vluchten naar hurgharda, maar ik zou niet weten waarom niet.

Groetjes,

Monica

p.s. voor egyptenaren was het nog goedkoper maar 180 EP

• Mike

Het kan vaak schelen als je de vlucht waarmee je naar Hurghade vliegt bij dezelfde maatschappij boekt alswaar je de binnenlandse vlucht mee boekt. Volgens mij heeft Egypt Air daar een speciale aanbieding voor, waardoor de binnenlandse vlucht heel goedkoop wordt. Vraag maar eens na bij je reisorganisatie.

Groetjes Linda.