Nijlcruise M/S Alexia Monte Carlo

• ennairam

Wij gaan 21 december 14 dgn naar Egypte / Nijlcruise. Wie heeft de cruise voor 7 dagen op dit schip meegemaakt. Wie kan mij iets vertellen of er ook tijdens de Kerstdagen iets gedaan wordt tijdens deze cruise.

Alvast bedankt.

Enna

• mini

Hallo Ennairam.Wij hebben vorig jaar december 4 dagen de nijlcruise en 3 dagen hurgarda gedaan.Het is ons super goed bevallen.Alles was goed verzorgd door Nile Travel.Als je wat wil weten dan hoor ik het wel.Groetjes Mini.

• ennairam

Hallo Mini,

Ja, doen ze nog iets aan de Kerst?

Hoe groot is de boot/hoeveel personen?

Heb je in hetzelfde hotel gezeten?

Weer alvast bedankt voor je reactie.

Vriendelijke groet Ennamini schreef:

>

> Hallo Ennairam.Wij hebben vorig jaar december 4 dagen de

> nijlcruise en 3 dagen hurgarda gedaan.Het is ons super goed

> bevallen.Alles was goed verzorgd door Nile Travel.Als je wat

> wil weten dan hoor ik het wel.Groetjes Mini.

• mini

Hallo Ennairam.Of ze iets met de kerst doen weet ik niet.Wij waren daar begin december.Er stond wel een kerstboom in de hal.Ik denk dat ze wel iets doen aan kerst.Ik vond de boot niet zo groot,hoeveel mensen?ik zou het niet weten.Nee wij zijn niet naar jou hotel geweest,maar naar het grand azur .Het is wel zo dat als je in het hotel bent je de knusheid van de boot mist.(tenminste dat hadden wij).Maar verder is het echt super,het is een prachtig land.Wij gaan 7 november naar sharm el sheik.Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.Groetjes Mini.

• JoseK

Wij hebben dus ook de cruise gedaan 7 dagen, en ik weet niet of er wat bijzonders wordt gedaan met de kerst. Het is in elk geval wel een aanrader, totaal wat anders dan Melia Pharao, veel kleiner en knusser maat beide zijn aan te raden.

Veel plezier