Hotel in Cairo

• Yvon Hajunga

Het Paris Hotel in Cairo is geopend sinds januari dit jaar. Het is een klein hotel met 8 kamers. De tweelingbroers Walid en Tamer zijn de eigenaren. Ze hebben een huiselijke en tevens (schone) en chique sfeer kunnen scheppen.

Alle kamers hebbe airconditioning.

Het hotel is gelegen in de Talat Harbstraat nr. 15. Vlak boven Filfilla take away sandwiches, tussen Midan Talat Harb en Midan Tharir in.

Centrum stad. Alles is per taxi bereikbaar. Het Egyptisch museum op loopafstand.

Boekingen kunnen worden gemaakt bij mij.

Yvon Hajunga

• Petr°

€ 25,– per nacht voor een kamer met bad is behoorlijk aan de prijs, evenals die vastgoedprijzen…

• rene

tja, wat wil je… twee managers, én een tussenpersoon die er ook nog eens aan moet verdienen… bij dat hotel wil ik niet graag worden ‘afgezet’.

• Yvon Hajunga

renee

Niet iedereen reist low budget. 25 euro is een goede prijs voor een tweepersoonskamer met badkamer in het centrum van Cairo.

Ik ken veel andere hotels down town omdat ik zelf vaak low budget heb gereist.

Maar ik kocht mijn eigen laken omdat ik de bedden echt onsmakelijk vond.

Het zijn prachtige gebouwen waarin deze hotels liggen maar de eigenaars doen er niets aan om het comfort of de hygiene te verbeteren.

Het Paris Hotel is echt schoon en staat hoog in de score bij Hostal World.

De mensen zijn tevreden over de behandeling en de hulp die zij daar krijgen.

Het is incl. ontbijt.Bovendien is het een reserveringsprijs.

Dwz dat je ook echt je kamer vindt in het hoogseizoen als alle hotels vol zitten.

Real Estate

De prijzen op deze site heb ik niet zelf verzonnen.

Kijk maar op Real Estate van de site

Dahab krijgt zo langzamerhand veel overwinteraars die het geld ervoorover hebben of duikinstructors die goed verdienen. Er zijn inmiddels ook veel Egyptenaren die dat kunnen betalen en gelukkig niet altijd projectontwikkelaars.

Ik vind het daarom jammer dat je je oordeel zo snel velt. Want er wordt niemand afgezet.

Met vriendelijke groet,

Yvon Hajunga

• rene

ten eerste: ik heet rene

ten tweede: ik geef je een hint, namelijk dat reclame ergens anders thuis hoort

hou je gewoon lekker aan de regels: geen websites geen telefoonnummers en niet proberen om op dit forum een handeltje op te zetten. vandaar dat ik heel snel een oordeel geef, en of het nu een redelijke prijs is of niet: dat interesseert me geen drol.

• arzubel

Mij interesseert het wel, hoe weten we anders welke prijzen er gehanteerd worden in Cairo en wat normaal is en in welk hotel het netjes is etc. Waarom altijd zeuren, zo een prikbord moet je toch ook info verschaffen indien je in Cairo wil verblijven.

Over het Paris hotel: 25€ is dat per persoon? Is dit duur voor Cairo??

Hoe kom je van de luchthaven in het hotel?

Hoe ver is het hotel van de luchthaven?

Ik ben nog nooit in Cairo geweest, maar ben wel op zoek naar een goedkoop ticket met vertrek vanuit Brussel.

Graag een beetje info.