Een tijdje geleden las ik hierover; je kunt bij Neckermann voor minimaal 2 dagen een Egyptenaar (gids) inhuren die je vergezelt. Heeft iemand hier ervaring mee? Dan graag contact!
Vindt dat een beetje raar. Als je op excursie gaat krijg je altijd een erkende gids mee. Uiteraard ga je dan wel in een groep. Ik heb prijzen gezien op een weblog (weet niet meer waar) maar je betaalt daarvoor natuurlijk wel weer extra. De mogelijkheid om prive te gaan is er altijd al geweest en dat is nog steeds mogelijk en dat kost ook extra. Dus echt nieuw is het niet.
Jol Anna schreef:
>
> Een tijdje geleden las ik hierover; je kunt bij Neckermann
> voor minimaal 2 dagen een Egyptenaar (gids) inhuren die je
> vergezelt. Heeft iemand hier ervaring mee? Dan graag contact!
Vind ik ook niet raar.
In Egypte heb ik er geen ervaring mee maar wij zijn een paar jaar gelden naar Kenya geweest met Neckerman en dat is heel goed bevallen, met een "eigen busje + steeds dezelfde gids rond getrokken….super.
Qua prijs viel dat trouwens ook erg mee en je hebt het voordeel dat je ergens weer sneller door kan of juist langer kan blijven wanneer jij dat wilt en niet gebonden bent aan een vast schema met een grote groep.
Succes
Groetjes,
Esther
Dank voor de reacties. Het lijkt me vooral handig wanneer je (zoals ik) ergens heen wilt waar weinig of geen toeristen komen. Aan de andere kant, in het verleden ging ik ook al naar plekken waar ‘niemand’ kwam en dan liep de chauffeur gewoon mee en haakte er als vanzelf wel iemand aan die zich als ‘gids’ presenteerde. Neckermann rekent trouwens 15 euro per dag voor zo'n ‘eigen Egyptenaar’.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?