ECHT NIEMAND INFO OVER MAKADI BAY

• Lydia

Hallo ,

Ja sorry ik klop nog eens even aan !!!!

Is er onder jullie echt niemand die ervaring heeft met de plaats Makadi Bay, en meer nog met het hotel Experience Sunrise Royal Makadi ?????

Of vertikken jullie het misschien om een belgske te antwoorden :-) :-) :-)

Kunnen we daar goed wandelen !

En welke uitstappen zijn vandaaruit aan te raden ?

Lieve groeten uit het kleine belgië !!!!!

Lydia

• Mike

Ha Belgske (of beledig ik je dan?),

Helaas heb ik totaal geen ervaring met Makadi Bay, maar als het 1 van de badplaatsen is, dan zul je waarschijnlijk weinig anders vinden dan: zee, strand, hotels en restaurants en wat souveniers winkeltjes. Om te snorkelen is de rode zee echter zeer aan te raden. Wandelen zal waarschijnlijk niet echt een optie zijn. Maar misschien kun je daar ook (zoals in andere badplaatsen) een kameeltocht de woestijn in maken en de nomaden bezoeken.

Wil je echt wat van Egypte zien, dan kan ik je een bezoek aan Luxor aanraden, maar overnacht daar dan wel tenminste 1 nacht, anders is het waarschijnlijk een erg lange rit.

Ik dacht ik reageer maar, want ik wil je niet het idee geven dat er niemand antwoord wil geven.

Veel plezier

Linda.

• Lydia

Iedereen,

Van harte bedankt voor de info !

Nee natuurlijk mag je me “belgske noemen” ben ik ook he , en heb ik hier zelf op de pagina gezet , met deze weten jullie dan ook dat dit “belgske” ne grapjas is !

:-) :-)

Rene dat duiken zal wel prachtig zijn maar niet voor mij , kan wel heel goed zwemmen maar duiken dat is voor mij verzuipen denk ik !!!

Nogmaals bedankt aan alle egyptefans , en misschien worden wij dat na 3 december ook wel !

Groetjes, Lydia