fooi

• R!@

Hallo,

In alle boekjes lees ik dat fooi in egypte een belangrijk iets is, kan iemand mij vertellen wat de bedragen ongeveer zijn, en kan je dat ook in euro's geven? wij gaan nl gelijk een cruise maken en ik denk dat als je al de gelegenheid krijgt om te wisselen dat je dan waarschijnlijk geen klein geld krijgt.(heb ik nl vaker ondervonden in andere landen).

groet R!@

• Iris

Wat je het beste kunt doen als je de schoonmakers te vriend wil houden is een briefje van twintig pond op je hoofdkussen leggen. Dat moet voldoende zijn voor een week.

Wat ze dan vaak doen is van je handdoeken leuke creaturen maken en je kamer op en top bijhouden. Wil je ze daarna nog wat extra's geven is tien pond na afloop een goede tip.

Ik zou zeggen, have fun! en raak verslaafd aan dit geweldige land!

• R!@

Bedankt Iris hier heb ik echt wat aan, bedragen noemen maakt het voor mij makkelijker en voel ik mij ook zekerder als ik in Egypte ben. die procenten lijkt makkelijk maar is niet eenvoudig voor mensen die mij geen rekening geven bv de mensen die mijn koffers brengen of mijn kamer schoonmaken.

groet R!@

• anne

hoi.

wij leggen elke dag 2 a3 pond op het bed.

want de diest wisselt wel eens en dan heeft de ene alles en de andere niets.

en dat ging heel goed,ze waren er altijd blij mee.

meestal maken ze da kamers schoon met zijn tweeen.

maar dan delen ze de fooi.

veel plezier.

gr anne

• R!@

Bedankt , lijkt mij ook een goede oplossing om dagelijks iets neer te leggen. wij hebben voor een A.I verzorging gekozen in het hotel na de rondreis. maar wat geef geef je aan de mensen die de strandbedjes en handdoeken verzorgen of die een drankje komen brengen dan?

groet R!@

• Nikita

ook z'n 2 pond.