rondreis 12 oktober

• R!@

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag betreffende een rondreis in oktober. De bedoeling was om eind september de rondreis cairo cataract te gaan maken met isropa reizen en daarna 2 weken te verlengen in iberotel arabella in hurgada. deze datum kan er geen reis van 3 weken meer geboekt worden de vluchten zijn vol. de eerste mogelijkheid is dan vertrek 12 oktober dus aankomst in hurgada 19 oktober. Is dat een goede tijd staat er dan veel wind ofzo of niet genoeg zon of het zeewater koelt al af? pffff veel vragen hoor, maar ik hoop dat er toch iemand wil reageren.

groetjes R!@

• Gipsy

pfff valt wel mee hoor, oktober is een perfecte tijd voor een rondreis. voor een strandvakantie ook wel, het is wat afgekoelt tov hoogzomer. Maar dan is het ook bloedheet, dus tis maar waar je van houdt.

Als ik het mag zeggen: gewoon doen!

• R!@

Hallo Gipsy, bedankt voor je reactie, bloedheet hoeft zeker niet als het maar goed strandweer is en je lekker kan snorkelen dan zijn wij zeer tevreden. ik hoop dat ik voor de rondreis een goede keuze maak. wat betreft arabella heb ik al van veel mensen gehoord dat het goed is en er vlak voor de kust van arabella een rif ligt dus dat wordt zeker een paar uur per dag snorkelen. ps heb best wel veel landen bezocht maar heb nog nooit bij isropa geboekt heb jij daar ervaringen mee?'

groetjes R!@

• wil

ook wij hebben voor het eerst geboekt bij isropa ,dus zijn net als jij nieuwsgierig hoe men het heeft ervaren .wij gaan 31 aug weg ,eerst een cruise van een week en daarna nog een week in giftun beach resort in hurghada

• R!@

Ik weet van mijn zoons dat zij giftun beach erg goed vinden maar zij zijn er in 2001 geweest. wens je heel veel plezier zowel op de cruise als in giftun beach.

• Iris

In oktober is het zeker heel erg goed vertoeven in Egypte! Zelf ga ik ook eind oktober weer die kant op!

Wat Isropa berteft: Ik heb hele goede ervaringen met die organisatie! Ze zijn betrouwbaar en goed te bereiken. Ik heb tweemaal eerder met Isropa geboekt en dat was super. Voor mijn vakantie in september (ja, ik ga vaker!) heb ik wederom met Isropa geboekt, moeilijke boeking in verband met verlenging vlucht en dergelijke, maar geen moeite was teveel!

Ik zou dus zeggen: Gewoon doen! Misschien tot dan in Hurghada!