2 vliegtickets voor Hurghada aangeboden!

• Jens Snuverink

Hoi allemaal!

Ik ben Jens Snuverink, en ik zou aankomende dinsdag (15 augustus) voor 8 dagen (dus tot 22 augustus) naar Hurghada gaan in Egypte. Helaas door verschillende redenen (begin school, niet heel positief reisadvies e.d.) hebben wij besloten te reis te annuleren. Alleen wij krijgen geen geld terug, omdat we zo laat annuleren! Daarom bieden wij hier nu de tickets aan. Wij hebben ze gekocht voor 320 euro, en daarbij zit natuurlijk de accommodatie (Hotel Triton Empire)! Voor een mooi prijsje (ik zat te denken aan 200 euro) zijn de tickets voor u!

Voor meer vragen kunt u mij altijd mailen…

Bedankt Jens Snuverink

• Jens Snuverink

vergeten; mijn emailadres is: jenssnuverink26@hotmail.com

• Ermo

Hallo,

Wat bedoel je met “een niet positief reisadvies”?

Is het zo erg dan dat je de reis wilt annuleren?

Ben heel erg benieuwd naar je reactie.

Groetjes

• Jens Snuverink

Gewoon constante dreiging van aanslagen op toeristische badplaatsen e.d. (bijv. Sharm el Sheik). En als je bijv. Luxor of Cairo wil bezoeken moet je begeleidt worden door het leger. Wij vonden het niet fijn om op die manier op vakantie te gaan…

• suzanne

Volgens mij is het al jaren zo dat je in konvooi rijdt. Dat had je kunnen weten toen je boekte.

Suzanne

• Marian 1

Dat had je al van te voren kunnen weten .

Wat zijn de kosten voor het omboeken op naam,neem jij die op je rekening,want er zullen zeker wijzigings kosten doorberekend worden,want een ander kan niet op jouw naam gaan reizen.

Heb je daar rekening mee gehouden of denk je dat je ze zo over kunt doen aan een ander zonder het reisburo in kennis te stellen,want er zullen nieuwe tickets op naam gemaakt moeten worden.

Les 1 denk na voor je iets boekt,maar dan kan je bijna naar geen enkel land,want overal is er wel wat.

• esther

Inderdaad jammer dat je er niet wat beter over hebt nagedacht… nu zit je met tickets te kijken! Ik vertrek donderdag….. natuurlijk weet ik dat het niet altijd even veilig is… maar waar is het dat wel tegenwoordig? En dat je in convooi naar bepaalde plaatsen moet… alleen maar extra veilig lijkt mij! Dat is al jaren zo daar… al voor de aanslagen zelfs…

Dus.. ik zou zeggen.. ga gewoon lekker naar Hurghada!

Groetjes Esther

• Jippie

Ik sluit me bij iedereen aan. Er is geen dreiging in Egypte. Egypte houdt zich netjes afzijdig van de gebeurtenissen in Israel. De beveiliging is goed in orde (doen ze al meer dan 10 jaar, in konvooi rijden).

Ik zie geen reden om niet te gaan. Gewoon lekker genieten !!!

• MCM

Ik sluit me bij iedereen aan en denk dan ook dat Jens het beste nog een tijdje naar school gaat!Tickets kun je zomaar niet verkopen,juist met oog op terroristen!Ooit bij nagedacht?Ennuh voor jouw informatie het is heerlijk hier in Hurghada,lekker genieten zonder de bull die de media schrijft!

• Marian 1

Tot de dag van vertrek zijn de kosten 75 % bij annuleren,haal ik die af van de prijs,dan heb je gewoon al je geld terug,maar dan heb je nog niets geleerd.