Aankomst Brayka Bay, avondeten

• Francyna

Hallo,

Eind volgende maand gaan we naar het Brayka Bay resort, Marsa Alam. Kan iemand mij vertellen hoelaat je s'avonds in het hotel aankomt en of je nog kunt avondeten? Verder hebben wij een kamer met frontaal zeezicht geboekt, we dachten zelf dat The Royal kamers heel mooi liggen, we weten dat ze ver van alle faciliteiten liggen maar dat maakt ons niet uit.

Bedankt voor alle infomatie.

m.v.g.

Francyna

• Iris

Hoi Francyna,

Hoe het precies werkt in jullie hotel weet ik niet, maar wat ik bij alle hotels waar ik de laatste jaren ben geweest heb ervaren is dat je altijd nog kunt avondeten als je in je resort aankomt. De koks weten dat er nog gasten komen en houden daar rekening mee.

Zelf ben ik nooit in Marsa Alam geweest, maar ik weet wel dat egyptenaren zelf op de vreemdste tijdstippen nog willen eten, dus iets te eten kun je altijd wel vinden!

Heel erg veel plezier tijdens je vakantie en nog een laatste tip: wees tegen iedereen (van manager tot schoonmaker) vriendelijk en blijf lachen, dan heb je nog meer plezier van de gastvrijheid en hartelijkheid van de egyptenaren!

m.vr.gr. Iris