nilecruise/ cairo / hurghada

• esther

Hoi,

Volgende week donderdag vertrekken wij voor een rondreis naar Egypte. We gaan eerst een nilecruise doen, vervolgens naar Cairo en tot slot lekker uitrusten op het strand van Hurghada…. We hebben deze reis geboekt via Holland International.

Heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie en/of dezelfde soort reis?

Graag hoor ik ervaringen! Misschien nog handige / belangrijke tips?

Groetjes Esther

• Maaike

Kijk even op onze site. Bij mijn auteursnaam op “info” klikken. Hier staat een grote lijst met tips van 24 A-4'tjes. (naast veel foto's en ons reisverslag van Nijlcruise/Hurghada)

• bloemetje82

Wij hebben zo'n beetje dezelfde reis gemaakt maar dan met Neckermann.

Ik wens je ontzettend veel plezier want je hebt een heel goede keuze gemaakt!!!

• esther

Ik denk ook zeker dat het een mooie reis wordt! Ben de dagen al aan het aftellen…… super leuke site trouwens maaike! Met erg mooie foto's! Geeft een goede indruk… als het in het echt net zo mooi is, komt het helemaal goed. En nu alleen maar hopen dat onze darmen niet te veel van slag raken, want daar ben ik best bang voor. Maar ach… we zien het wel.

groetjes esther

• bloemetje82

Geen paniek hoor Esther! Mijn darmen hebben het prima overleefd. De cruiseschepen worden gechecked op voedselveiligheid (zelf gezien!).

Probeer niet koud te drinken en geen ijsklontjes.

Neem probiotica voor vertrek om de darmen te versterken (yakult bv)

Eet geen sla of salades!

Alle vlees en groentes worden goed doorbakken dus dat gaat allemaal best goed hoor ;-)

Soms heb je pech en dan krijg je het toch, dan kun je medicijnen vragen bij het hotel, die werken soms nog beter dan je eigen imodium.

• wil

hoi

ook wij hebben zo'n reis geboekt wij gaan over 3 weken .de reis is van isropa en geboekt bij d reizen .

waanzinnig veel zin,maar kijken wel met een schuin oog naar de buurlanden daar .wij zitten in het giftun beach resort wie heeft daar ervaringen mee.