Rondreis met binnenlandse vluchten

• Mariska

Heeft iemand ervaring met een rondreis door Egypte waar gebruik wordt gemaakt van binnenlandse vluchten?

En zo ja, werkt dit een beetje? Is het lang wachten op vliegvelden en met wat voor soort toestel wordt er gevlogen?

Wij hebben ons oog laten vallen op een reis van De Boer & Wendel, schatkamer van de farao. Heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie?

• bloemetje82

Wij hebben vorig jaar een rondreis gemaakt met 1 binnenlandse vlucht van Luxor naar Cairo en 1 keer van en naar Abu Simbel.

Het is zeker aan te raden om dat te doen. Het gaat allemaal supersnel want de gids zal zorgen voor je boardingpass en je bagage dus het duurt allemaal niet langer dan 10 minuutjes ;-)

Helaas ken ik de reisorganisatie niet. Ik ben gewoon met Neckermann geweest.

• Jippie

De Boer & Wendel uit Heemstede staat erg geod aangeschreven. Ze zijn niet goedkoop maar je krijgt waar voor je geld.

• Mariska

Bedankt voor je reactie. Klinkt inderdaad goed geen uren wachten. Wordt er wel met een gewoon toestel (dus 737 ofzo) gevlogen geen heel klein vliegtuig?

• bloemetje82

Ja ik heb steeds een gewoon toestel gehad. Meestal van Egyptair.