Hotel Beach Albatros

• suzanne

Wie is er in deze hotel al eens geweest en kan mij er iets meer over vertellen.

Weet iemand hoelang je onderweg bent van Hurghada naar de piramiden?

En naar Luxor?

We gaan in oktober voor het eerst naar Egypte en heb er heel veel zin in.

Verdere tips zijn van harte welkom.

Suzanne

• MARJOLEIN

> Wie is er in deze hotel al eens geweest en kan mij er iets

> meer over vertellen.

niet geweest

> Weet iemand hoelang je onderweg bent van Hurghada naar de

> piramiden?

uur ongeveer per enkele reis

> En naar Luxor?

3a4 uur

• judith

hoi suzanne,

ik ben nog nooit in dat hotel geweest maar wij gaan in oktober ook voor het eerst naar egypte! wanneer gaan jullie precies? wij de 12e okt. en naar sinbad aquapark.

groetjes judith

• suzanne

Hoi Judith,

wij gaan 3 oktober 10 dagen.We gaan de 12e dus weer naar huis.

Ik hoop wel dat ik van iemand hoor hoe het hotel is en hoelang de tocht duurt naar de piramide's.

Groetjes Suzanne

• Heidi

Hoi suzanne

Ik ben in 1999 in Hotel Beach albatros geweest en ons is het toen heel goed bevallen.

Echter het was toen nog hp en all in.

Ik hoop wel dat je het hotel hebt geboekt en niet het resort.

Het hotel schijnt namelijk beter te zijn dan het resort.

Wat wel een leuke aanrader is:

als je op het strand staat met je gezicht naar de zee toe, moet je naar naar rechts van de pier lopen en daar de zee in gaan, er ligt daar een heel mooi rif voor te snorkelen.

Links van de pier is fijn om met een luchtbedje op de zee te gaan liggen.

wat betreft de afstand naar Cairo te gaan om de piramides te gaan bezichtigen:

Je bent ongeveer 7 uur onderweg, maar laat je hierdoor niet afschrikken.

Het is de moeite waard. De reis daar naartoe is al een belevenis en je ziet veel va het land.

Wat overigens ook geldt voor Luxor, hier ben je 6 uur voor onderweg.

Je vertrekt dan ongeveer 02.00 uur bij je hotel s'nachts.

Mocht je nog meer vragen hebben over Egypte, je kan me altijd mailen.

Wij gaan 22 augustus voor de 4de keer en het is echt helemaal geweldig daar, echt een vakantiegevoel zoals je die moet hebben

Groetjes Heidi

• suzanne

Dank je voor je informatie. Wij gaan naar het Hotel Beach Albatros.

Het hotel is direct gelegen aan het strand en heeft een mooi zwembad, waar u zult genieten van een onbezorgde vakantie.

Ligging

Het hotel is direct gelegen aan het strand op 10 km van het centrum. De bushalte vindt u op vijf minuten lopen.

Verblijf

Alle kamers zijn voorzien van een badkamer met bad, douche, toilet en een föhn, satelliet-tv, telefoon, minibar, airco en hebben een balkon of terras met zitje.

Faciliteiten

Groot zwembad, glijbaan (ca. € 1,50 p.p.p.d.), apart kinderzwembad, zonneterras met ligbedden en parasols, miniclub voor kinderen van 4 tot 12 jaar, gevarieerd animatie/entertainmentprogramma, zowel overdag als ’s avonds, terras, diverse bars (bv. pool- en lobbybar), diverse restaurants, tv-ruimte, 24-uurs receptie met kluisjes (tegen betaling), lounge, 2 liften, discotheek, wasservice, sauna, jacuzzi, fitness en massage. Tennis, beachvolleybal, aerobics en (water)gymnastiek.

Verzorging

U verblijft op basis van All Inclusive volgens de formule van het hotel. De maaltijden worden in buffetvorm gepresenteerd. Naast de maaltijden zijn snacks, thee en koffie met koekjes in de namiddag, ijs en popcorn voor kinderen van 12.00 uur tot 20.00 uur en alle lokale alcoholische en non-alcoholische dranken tot 00.00 uur inclusief. Ook kunt u gebruik maken van de tennisbanen, het beachvolleybalveld, fitness, aerobics en (water)gymnastiek.

Dit is de bschrijving van het hotel.

Ga je dit keer weer naar Beach Albatros?

Ik heb er heel veel zin in.

Suzanne