Wie heeft ervaring met de duikschool? Ik overweeg om een beginnerscursus daar te doen of alleen een proefduik en in nederland de cursus.
Hoi Mariska,
ik duik al bijna 5 jaar en ben in nederland begonnen.
Heb ook al aardig wat duik-vakanties achter de rug, en zie iedere keer mensen weer stuntellen bij hun cursus in het buitenland. Les in grote groepen, mensen die meteen worden mee genomen naar diepte…
Ik zeg niet dat elke duikschool zo is, maar dat is gewoon wat ik zie.
Als je toch van plan bent in het buitenland te doen, zou ik in iedergeval hier je theorie doen.
Het voordeel wat ik hier in nederland had, is dat er 1 op 1 les werdt gegeven en dat is toch wel heel erg prettig. En in heb buitenland heb je je brevet binnen 4 duiken, is best wel kort vind ik.
Verder weet ik niks van Easy Divers.
Heel veel succes toegewenst
Groet,
Joyce
Hoi
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Ik ga voor de vakantie in Nederland een proefduik doen in het zwembad op 5 meter diep en het eerste stuk theorie, samen met een collegaatje. Als zij de cursus ook wil gaan doen, doen we hem samen in Nederland na de vakantie en anders doe ik hem alleen denk ik in Egypte. In Egypte is het duiken toch net een beetje mooier als in Nederland in Aquabest waar je maar 1 meter ver kunt zien onder water.
gr Mariska
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?