Neckermann rondreis

• John_dK

In september gaan we een rondreis maken door Egypte. We hebben gekozen voor de achtdaagse Neckermann Osiris (5*) rondreis. Ik heb al gezocht hier en op het internet, maar ik kan weinig ervaringen vinden van mensen die ook wel eens met Neckermann in Egypte zijn geweest. Iemand ervaring met deze organisatie? Ik zou het ook leuk vinden om al in contact te komen met anderen die de reis ook geboekt hebben. Wij gaan 7 september.

• Bregmuis

Hoi,

Wij gaan aanstaande donderdag met Neckermann naar Egypte. Wij hebben de Ramses**** geboekt. Ik ben ook wel benieuwd of er mensen ervaring hebben met Neckermann in Egypte.

Vorig jaar zijn we met Neckermann naar Kreta geweest en dat was allemaal perfect geregeld. Ik zal iig laten weten hoe het was met Neckermann als we begin augustus weer terug zijn.

Bregmuis

• John_dK

Bregmuis, alvast bedankt!!! Ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallen/bevallen is! Have fun!!!!

• Bregmuis

Hey John_dK!

Wij zijn afgelopen donderdag teruggekomen van onze vakantie uit Egypte en over Neckermann kan ik eigenlijk maar 1 ding zeggen: perfect!

Overal was er iemand om je op te vangen en de excursies waren helemaal goed geregeld. Ook de boot waarmee we over de Nijl reisden en het hotel in Cairo waren netjes (wij hadden een 4* reis geboekt). Je hoeft je wat Neckermann betreft dus nergens druk over te maken. :-D

Het land zelf was ook erg mooi, over de mensen was ik iets minder te spreken, maar dat komt vooral door een aantal kleine incidenten die wij als groep hebben meegemaakt. De natuur en de bezienswaardigheden zijn echt adembenemd mooi en indrukwekkend.

Ik wens je heel veel plezier in september!

Groetjes, Michelle