Prima Life Rehana Resort + Dolfijnen

• Anika mv 4

Goedemiddag allemaal,

In septmeber gaan wij een weekje naar Sharm. Ik vroeg mij af hoe bovenstaand resort is en of er de mogelijkheid is ergens in de buurt met dolfijnen te zwemmen en wat dat dan ongeveer kost…

Ook zou ik wel willen weten of het mogelijk is vanuit het hotel 1 dag te gaan duiken.

Alvast bedankt voor de info,

Maryvonne

• Manja

Typ bij zoeken even dolfijnen in er is daar eerder over geschreven(tipje hoor).

Mijn verzoek aan jou stimuleer dit niet!Het is vresenlijk voor die dieren om zo in gevangenschap te leven en ook nog op commando met mensen te moeten zwemmen.Sorry maar zo denk ik erover.Mocht je het toch doen dan wens ik je wel veel plezier hoor(serieus) iedereen zijn eigen mening hierover!!!Groetjesssss

• clair

Als je zeker wilt zijn om evt met dolfijnen te zwemmen dan moet je naar Eilat gaan, of naar Hardewijk. ( Sorry )

Voor de rest moet je geluk hebben dat je ze ziet net op de dag dat jij 'n boottocht maakt. Ze zwerven door de gehele rode zee, en die is groot.

Gelukkig hebben wij al meerdere malen van 'n groep dolfijnen mogen genieten op onze duiktochten.

Succes.

• Anika mv 4

Is er in september meer kans om dolfijnen tegen te komen dan andere maanden?

Ben eerder in Egypte geweest (ook Sharm) we waren net te kort op een plekje gebleven met duiken…anders was er een groep wilde dolfijnen langs geweest.

Ik las iets over Cairo..maar goed..

Bedankt voor jullie reaties in ieder geval vast!

• Anika mv 4

Ohja en als ik dolfijnen in typ bij zoeken dan krijg ik alleen deze berichten..

• Manja

Moet je iets meer naar beneden scrollen,de bovenst berichten zijn altijd de laatst geposte.groetjessssss

• Jippie

Kost 95 euro per persoon voor een half uur….. kan bij Rehana ook geboekt worden.