vakantie

• mohamed

Hoi Beste

Ik ben zo blij dat veel mensen naar Egypte gaan de vakantie veren ik ok nog twee weeken dan vakantie .ik ga naar Luxor alles iemand heeft vakantie van 20/7tot 2/8 is van hartelijk welkomen voor thee of voor eete dan hij kan komen ik woon 7km van de staad in een klien doerp .

Groetjes

En heeeeeel leuke vakantie

Mohamed mido

• Jannie

Beste Mohamed, je getuigt van de typische gastvrijheid in Egypte. die ik hartverwarmend vind. Een van de redenen dat ik steeds weer terug ga!

Veel plezier met je familie in je kleine dorpje! Janniemohamed schreef:

>

> Hoi Beste

> Ik ben zo blij dat veel mensen naar Egypte gaan de vakantie

> veren ik ok nog twee weeken dan vakantie .ik ga naar Luxor

> alles iemand heeft vakantie van 20/7tot 2/8 is van hartelijk

> welkomen voor thee of voor eete dan hij kan komen ik woon

> 7km van de staad in een klien doerp .

> Groetjes

> En heeeeeel leuke vakantie

> Mohamed mido

• mohamed

Danke jannie

ik wens je ok heel veel plezier in luxor hop ik dat gluket met de flats .and alles je heb hulp nodeg in Luxor gwoon zage ik heb groete famiele in Luxor en de kan graag helpe

groetjes

Mohamed mido

• monica

Geniet er maar lekker van mohamed.

Ik moet nog ff wachten. Ik ga eind oktober weer richting luxor.

• mohamed

Hoi Monica

ik heb jou gemist waar was jij heel lang . he zag maar ga jij an Luxor wone of wat elke jaar naar Luxor ik denk dat je vindet leuk daar .

ik wens je ok heeel veel plezer .

Groetjes

Mohamed mido

• clair

Fijne vakantie Mohamed en geniet ervan samen met je familie.

Groetjes Clair

• mohamed

Danke Claiir

en wat je denk over Luxor ? ben je in Luxor gewes .

• monica

Nee wonen in luxor doe ik niet maar het is voor mij wel mijn favouriete vakantiestek en dan wel de Westbank. Daar proef je tenminste het echte egyptische leven en wordt je niet lastig gevallen.

In iedergeval prettige vakantie mohamed.

Groetjes,

Monica

• clair

Ja Mohamed ik ben al in Luxor geweest nu bijna 10 jaar geleden.

Wij hebben zelf 'n huisje in Hurghada.

Als het 'n beetje meezit gaat mijn man deze zomer met zijn zwager en 2 kinderen ook weer 1 dagje naar Luxor, dit omdat hun er nog nooit geweest zijn.

Groetjes Clair

• mohamed

Hoi Clair

dat is heel leuk dat je hebt een huis in andere land en in Hurghada is heel mooi stad ik heb ok heel mooi abartment in Luxor .maar ik weet ik niet hoe veel kost een abartment in de stad zeker is duur in Horghada .en ik hop dat zijn man met de kindere in hetzelfde tijd in Luxor zijn waar ik heb vakantie dan ik kan hem hulpe in Luxor .ik wens jullie heel fijn tijd in Horghada en heel veel plezer.

Groetjes

Mohamed Mido