sieraden

• gerrit

Beste Mensen ,wij gaan volgende week naar egypte, maar nu is mijn vraag , kunnen wij wel gewoon onze sieraden omhouden ,of is dat niet veilig.

Wie kan ons dat vertellen groet Gerrit

• Frans

Beste ~Gerrit geen Paniek. Reis al jaren met alles wat blinkt, ook met mijn gouden rolex om, sorry is niet stoer bedoelt hoor, ook maar gauw weer vergeten. Dus denk dat jij je ook nergens zorgen om hoeft te maken. Trouwen goud en andere sieraden zijn voordelig aan te schaffen daar.

Heel veel plezier,

Groet, Frans

• Jacques

Whooaaaaaaaaaa,

Een Shanghai Rolex?

;):)

• Frans

Nee Jacques, gewoon in Nederland gekocht, maar vergeet dat maar weer snel ging daar niet om, had het ook niet moeten vermelden maar ach. Lijkt zo blufferig terwijl ik daar niets van moet hebben.

Groetjes, Frans

• Jacques

Franske,

Ik heb keihard gewerkt voor mijn Breitling en ben daar dus ook trots op, jij mag dus ook trots op je Rolex zijn, dat is alles wat ik wilde zeggen.

Greetzzzzzzzzzzzzz,

Jacques

• Frans

Heb er ook een jaar op zitten van 110 uur in de week dus vind ook wel dat ik hem verdiend heb, net als jij met al dat geregel van jou, maar we klagen niet vinden het natuurlijk ook een kick om wat voor anderen te betekenen.

Groetske van Franske

• Jacques

Franske,

Als iedereen, gelijk aan onze stichting, nu ook eens zou denken:

“Het leven bestaat uit meer geven dan nemen”,

dan zou de wereld er heel anders uitzien.

Jacques