ik ga nu iets aankaarten wat mischien heel moeilijk is, ik lees al maanden op het forum alle problemen die hollandse vrouwen hebben die getrouwd zijn met egyptenaren en met kinderen etc en ik vindt het vreselijk. maar nu mijn probleem. ik ben nederlander, woon in griekenland en heb twee jaar geleden een egyptenaar leren kennen in athene. met vakantie. ff duidelijk maken ik ben homo. we hebben al 2 jaar contact via internet, sms en twee keer per week telefoon.. uiteraard is hij moslim maar niet fanatiek. nu zijn we zover dat ik eigenlijk in november na het seisoen hier 1 maand naar cairo ga. wat moet ik verwachten. ben wel bezig om ook allerlei dingen te organiseren voor me zelf want ik wil een hoop zien en ik neem uiteraard een open ticket. ik hoor veel negatieve dingen maar ook positieve. probleem is dat al mijn vrienden alleen maar problemen zien en bang zijn dat ik in de problemen kom.
iedereen zal mischien denken wat is dit voor een berichtje op het forum maar ik weet ook niet anders hoe ik het moet doen. zou ook graag in contact willen komen met nederlanders die daar wonen.
ff kortgezegt ik ben niet een jong iemand die ff verliefd is. ben over de hele wereld geweest, gewerkt en gewoond en ben 40 . jaar oud dus weet wel wat er te koop is maar zie toch ff beetje op tegen deze vakantie in november terwijl ik sta te springen om te gaanl;
ben al veel informatie aan het inwinnen maar probleem is nu dat ik hier midden in het seisoen zit en 16 uur per dag werk dus weinig tijd voor informatie.
ik hoop echter dat ik serieuse reacties krijg op deze oproep.
ik hoef geen reacties van mensen die het over de islam hebben en dat het allemaal niet kan want laten we eerlijk zijn mijn vriend is moslim maar natuurlijk niet extreem want anders zou hij zich zelf verloochenen.
ik hoop echt dat ik serieuse reacties krijg want dit is een groot dilemma voor mij.
groetjes vanuit zonnig kreta.