voor de eerste keer

• Jolanda1966

Hallo,

Ik lees al een half jaartje mee op dit forum en vind het erg leuk allerlei tips en adviezen te lezen en te krijgen over Egypte.

We zijn er nog nooit geweest maar nu hebben we dan toch geboekt hoor, gelukkig, eindelijk is het zover.

In september gaan mijn man en ik, voor het eerst weer zonder kinderen, op vakantie naar Egypte, naar Hurghada.

We hebben geboekt bij Iberotel Arabella.

We lzan daar goede berichten over op verschillende sites en het zag er adembenemend mooi uit.

We willen er veel gaan snorkelen en mijn man misschien ook duiken.

Ik heb begrepen dat DTP en Hepatitus A worden aanbevolen.

DIe gaan we binnenkort al halen.

Moeten wij verder nog ergens rekening mee houden of zorgen dat we dat zeker bij ons hebben?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Jolanda

• Frans

Ach als je alles al een half jaar volgt, wat moeten we dan nog zeggen, denk dat jullie dan goed voorbereid op vakantie gaan. MAAR pas op een keer in Egypte en je bent verkocht, dus je kan nog terug.

Heel veel plezier,

Groet, Frans

• rene

goeie zin meenemen, da's het belangrijkste.

• Jolanda1966

Bedankt, die goeize zin nemen we zeker mee.

En we zijn nu al van plan vaker te gaan,dus ik hoop dat onze verwachtingen uitkomen.

• Claudia

Tcoh ook maar immodium meenemen voor de zekerheid. Laten we hopen dat jullie dat niet nodig hebben maar toch……..

Alvast veel voorpret.

Groetjes

• Esther Muskens

Wij hebben bij onze Apotheek het advies gekregen ipv Immodium hun eigen merk mee te nemen. Deze scheelt aanzienlijk in de kosten en werkt exact hetzelfde (het zijn ook capsules donkergroene kleur).

Ook het advies gekregen muggenmelk / deet mee te nemen.

Ik heb afgelopen maandag de spuiten al laten zetten inderdaad hepetitus A en DTP, moet zeggen het zetten voel je niets van maar nu enkele dagen erna heb ik er nog steeds last van en zijn beide bovenarmen nog opgezwollen !

Fijne vakantie alvast wij moeten nog even wachten tot 27 juli !

• Joyce

Hoi Jolanda,

Misschien kun je wat dollars meenemen voor een visum.

Wij moesten op het vliegveld van marsa alam een visum halen van 20 dollar.

Groet,

Joyce