Hallo dierenvriend,
Graag had ik via deze weg zoveel mogelijk mensen bereikt.
Waarom? Wel, wij vertrek binnenkort naar Egypte, Hurghada voor beroepsredenen en blijven daar 3 jaar.
Mijn gezin en ik gaan er wonen en werken. Wij vertrekken op 13 juli.
De eerste week hebben wij een hotel geboekt en pas in de tweede week hebben wij ons appartement beschikbaar.
Voor ons “mensen” is het geen probleem om in het hotel een week te verblijven maar!!!
Wij hebben ook een poes van 7 jaar “Tijger” die we mee nemen.
Nu, onze poes mag met de vlieger mee, geen enkel probleem. Zijn reiskoffer staat al klaar.
Maar hij mag niet mee in het hotel en daardoor zijn we dus verplicht om een andere oplossing te zoeken.
Van de luchtvaartmaatschappij kan onze poes niet alleen reizen.
We zijn dus op zoek naar een dierenliefhebber die onze poes kan meebrengen naar Egypte.
Uiteraard worden zijn vliegtuigkosten en andere kosten die er zouden aan verbonden zijn, door ons betaald en als je er zin in hebt, trakteren we op een etentje in een zeer lekker visrestaurant in Hurghada!
Onze poes logeert, als wij weg zijn, tijdelijk bij vrienden en ook zij kunnen onze poes naar de luchthaven brengen.
Het is echter het inchecken dat enkel door de reiziger/begeleider kan.
Zijn er onder jullie, die deze mail lezen, mensen die na 21 juli naar Egypte (Hurghada) vliegen?
Zo ja, zou je onze poes kunnen meebrengen?
Zo nee, zou je deze mail naar je adressenboek willen doorzenden om zo misschien wel iemand te vinden die onze poes kan meebrengen?
De adressen bovenaan deze mail, mag je gerust deleten! Ze zijn voor niks nodig. Stuur anders deze mail door via BCC… zo blijft het prive.
Dit is geen flauwe grap. Als je een bevestiging wenst mail me terug: ines.dermul@telenet.be of bel: 09 355 33 84 of GSM: 0472 344 888
Met dank,
Ines en Tijger