Snorkel/duikspullen bij LIDL

• RIETJE

Hallo prikpagina bezoekers!

Was net bij de LIDL,zag de aankondiging dat ze vanaf 29 mei snorkel/duikmateriaal in de aanbieding hebben!

Sla je slag zou ik zeggen!

• jolandacb

Bedankt voor de tip.

Wij willen in september naar Egypte en hebben nog een set nodig.

• Ronald

Duiken is een sport waarbij je volledig op je materiaal moet kunnen vertrouwen. Verkeerd materiaal kan de dood tot gevolg hebben. Ik zou iedereen die overweegt een duikuitrusting te kopen goed te letten op de kwaliteit.

• rene

nou, nou, de dood bij een verkeerde snorkelset? 't gaat toch vooral om comfort, gebruiksgemak en levensduur van de set. zeker als je het misschien maar 1 keer gebruikt, hoef je er echt geen tig euro aan uit te geven.

• anja

Beste RONALD,ik denk dat iedereen dat wel weet!

Het gaat om aanverwante artikelen om te snorkelen en te duiken.

• MARJOLEIN

wij hebben vorig jaar snorkelspullen gehad van de lidl.

Was wel goede kwaliteit.

In alle setjes die ze verkopen zit verschil in.

Ik heb een kleine maat en had er een plastic duikbrilletje bij(glas was van plastic)

En de brilletje van mijn broer was van gelaagd glas. Goede kwaliteit.

Het is iets minder dan duikers duikbrillen die te koop zijn bij een duikwinkel.

maar je gebruikt dit toch eenmalig.

• Joke

Ik heb net 2 setjes gekocht.

1 voor mij en 1 voor mijn man

Duikbril en zwemvliezen en snorkel € 19,99

Een fototoestel en een zaklantaarn.

Wij gaan in aug naar Marsa Alam( eerste keer)….en hoop nu mooie dingen te zien onderwater.

Gr. Joke

• Hendrika

Met snorkelen zul je de zaklantaarn echt niet nodig hebben, maar dat je mooie dingen gaat zien in Marsa Alam weet ik zeker!!!! En een fototoestel heb je ook nodig om al het moois thuis nog eens te bekijken. Marsa Alam is een prachtig gebied om te snorkelen, het is net of je in een aquarium zwemt. Heel veel plezier alvast.

• Joke

Dank je voor je reaktie.

Heb net weer zo`n mooi vakantie verhaal gelezen.

Ja die zaklantaarn….hahah weet ik veel…dacht neem maar mee…..

Ik heb nog nooit gesnorkeld…verheug me er steeds meer op.

Gr. Joke

• Frans

Oefen alvast maar even in de badkuip, kun je wennen hoe je adem haalt onder water.

Prettige vakantie.