excursies

• marios

graag wilde ik wat informatie over hoe ik het beste excursies kan boeken in cairo zelf voor meest bekende bezienswaardigheden. ik verblijf in november een maand in cairo bij een vriend maar hij zal toch veel moeten werken dus moet me zelf ook vermaken. ik kan moeilijk dingen boeken vanuit nederland want ik woon zelf in griekenland en zal ook vliegen vanuit athene. zijn daar bekende reisbureaus die iemand kan aanbevelen. ik denk dat het een beetje het zelfde gaat als hier, zit hier ook in de toeristenindustrie. alle informatie is welkom.

alvast bedankt.

• Johan

Ik Cairo kun je makkelijk excursiebureaus vinden. Soms in zijstraatjes, soms aan de hoofdweg. Ik weet niet welke goed is en welke niet. Wij hebben ons door de LonelyPlanet laten leiden en door onze eigen intuitie. Je voelt meestal vrij snel aan als iets niet in orde is.

Johan

• Gerard

Beste Marios,

Ik weet niet hoe ondernemend je bent, maar je kunt in Cairo alles best zelf doen: met de bus of een taxi kun je echt overal komen en………………….véél goedkoper dan met een reisbureau. Sla de Lonely Planet of, nog beter, de Trotter er maar op na. Daar staan heel goede tips in.

Groetjes en succes!

• jeanette

als je wilt kan ik je een mail adres geven van onze gids in Egypte. Hele leuk vent die van alles voor je kan regelen. Ik hoor het wel. Mail maar even naar mijn mail adres als je wilt.

mvg

jeanette