niletravel

• women

Boek GEEN reis bij Niletravel. Voor dat je het weet krijg je een aftandse boot die je niet hebt geboekt, en andere afspraken komen ze ook niet na. Kortom onze dure reis werd een helse vakantie. We hebben uiteindelijk veel geld teruggekregen via de geschillencommissie. Bij klachten geven ze geen gehoor.

• Marianne

Ook wij zijn vorige week terug gekomen van een reis naar Marsa Alam via Nile Travel het was idd niet goed geregeld.

Toen we aankwamen was er gelukkig wel iemand die ons verder begeleide naar het resort toe.

De volgende dag zou er iemand komen om wat excursies te regelen maar wat denk je niemand die kwam opdagen.

De receptie van het resort heeft nog geprobeerd om tel.contact op te nemen met nile travel maar de tel. werd gewoon niet opgenomen.

Nou daar zaten we dan .

vier dagen later toen we weer bijna naar huis moesten kwam er dan eindelijk iemand.

die had als excuus ho maar dat was die en die die had moeten komen en ik wet van niks.

nou dat was het dus daar stonden we dan met nog twee dagen te gaan.

dus als ik een goeie raad mag geven boek idd niet via nile travel.

GR

• Joke

Wij hebben besproken via Gomundo….verzorgd door Nile travel.

Je hoort ook zeer vele positieve berichten over Nile travel.

We zien t wel….

We gaan naar Utopia Beach Resort in Marsa Alam en verheug me er erg op.

Gr. Joke

• Linda

Ik ben al 3x met Nile Travel naar egypte geweest en ik heb alleen maar geweldige vakanties gehad! Op en top verzorgd en fantastische reisleiding!

• roedie

wij zijn vorige week terug gekomen uit hurghada. en dat ging ook niet van een lijden dakje. kregen op woensdagavond (laat)briefje onder de deur door geschoven dat we de volgende avond om 21.00 uur opgehaald zouden worden om 23.30 uur zouden vliegen dan van 00.20 uur tot 10.45 de volgende ochtend op vliegveld cairo wachten (groep van 11 man waarvan 2 kinderen) en dan naar brussel vliegen en daar dan maar de trein pakken naar amsterdam. we zijn uiteindelijk via dusseldorf gevlogen. we hebben er in totaal ruim 15 uur over gedaan. verder was de vakantie wel geslaagd.

• mini

Hallo.Wij hebben met nile travel toch wel hele goede ervaringen.Wij hebben een Nile cruise gedaan en dat was prima verzorgd door Nile Travel.Goed eten,mooie boot(monte carlo),goede exursies.Was gewoon een fantastiche reis.Groetjes Mini.

• caroline

Hallo women,

Wat bedoel je met andere afspraken komen ze niet na? kun je wat voorbeelden noemen?

Wij vertrekken nl. 25 mei met nile travel, en tot nu toe heb ik allleen maar positieve geluiden gehoort.

Wat die boot betreft, was het niet de alexia (ms.monte carlo) en waarom was het een andere boot?

gr.C

• chantal

Wij vertrekken ook de 25e naar Niletravel.. hadden eerst via Neckerman geboekt maar die reis ging niet door… hebben vanwege goede verhalen op deze site nu onze reis (via lastminute) met Niletravel geboekt. Gaan de 25e eerst korte Nijlcruise doen en dan naar Hurghada.. nog meer tips/opmerkingen van anderen?

• nelly

Wij zijn 30 april teruggekomen. Was allemaal prima verzorgd, ook de nijlcruise op de ms royal princess, een prachtige boot.

Toen wij wat hadden, hebben we gelijk Amsterdam gebeld en het werd gelijk geregeld, prima…

Hebben een heel goede vakantie gehad.

• da_linnie

Ook wij hebben in maart van dit jaar een Nijlcruise geboekt via Niletravel. we zaten op de M/S Monte Carlo (Alexia) en ik heb alleen maar positieve ervaringen. alles was tot in de puntjes geregeld. de boot was super, de mensen vriendelijk, en we hadden een erg leuke enthousiaste gids (Ramadan).

er waren een paar mensen bij in onze groep die wat te zeuren hadden over de boot, omdat het geen splinternieuwe zou zijn. dit beloofd Niletravel ook niet, dus zijn hun ‘klachten’ ongegrond. de M/S Monte Carlo is een superluxe boot met alles erop en eraan. goed eten, mooie kamers, en roomservice/schoonmaak waar menig hotel nog wat van kan leren!!

bij deze wil ik dus even een hele dikke veer bij Niletravel uitdelen!!

deze vakantie wordt zeker nogmaals herhaald door ons, en uiteraard wordt er dan weer bij Niletravel geboekt!!

zo.dat moest ik even kwijt….