Eind mei ga ik op vakantie naar Egypte, Sharm. Daar wil ik o.a. gaan duiken/snorkelen.
Wat is beter: Dollars meenemen of Euro's?
En een visum? Is dat makkelijk op het vliegveld te kopen zonder met de massa's mee te moeten?
Alvast bedankt
Marjolein.
Je kan eventueel euro's meenemen en die kan je ter plaatse wisselen.
Je visum betaal je waarschijnlijk bij de reisleider waar je reis geboekt is. Heb je een seatonly dan koop je dit visum bij de bank. Betaling kan in euro's, je krijgt egyptische ponden terug.
De lokale bevolking ziet het liefst hun eigen valuta langskomen, iedereen loopt wel te schreeuwen dat ze blij zijn met ons kleingeld maar dat is niet geheel waar.
Het kleingeld wordt weer omgewisseld bij de welwillende toerist en dan kunnen zij het pas inwisselen bij de bank.
Veel plezier in het mooie egypte,
Monica
Als ik nou de enige in het hotel zou zijn met klachten, ja dan zou ik je gelijk geven. Maar nee, ik heb nog nooit problemen gehad in hotels en het regende daar klachten. Jammer dat er op dit prikbord zo snel bot gereageerd wordt. Ik dacht alleen advies te geven aan iemand die zich afvraagt of er met Euro's betaald kan worden, Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, zonde van mijn tijd en energie. De hotelreactie heb ik alleen maar geplaatst omdat iemand hier op het prikbord daar om heeft gevraagd. Maar goed, ik weet genoeg over dit prikbord.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?