marsa alam

• Marianne

Ja het ligt een half uur met de bus vanaf het vliegveld midden in de woestijn.

Er is verder niks dan alleen het resort je kunt in het resort ook niks kopen en wat je er moet kopen bv zonnebrand (wij hadden niet genoeg meegenomen) dan vragen ze net 12 tot 25 euro.

verder zijn er heel veel italianen die erg druk zijn de animatie is ook allemaal italiaans. erg druk

De kamers zijn heel netjes iedere dag schoon handoeken bedje netjes opgemaakt.

het personeel is heel aardig niks is teveel ik vindt alleen dat ze daar door somigge mensen niet goed worden behandelt,maar ja.

als je gaat voor te duiken dat is er prima geregeld mooie riffen en snorkelen ook heel mooi recht voor je resort neem wel waterschoentjes mee.

Wij vonden ook het buffet niet zo uitgebreid en het eten is ook dikwijls lauw niet goed warm maar misschien dat wij te veeleisend zijn

Maar verder is er niks mis mee ik zou zeggen veel plezier en laat even weten wat jullie er van vonden als je terug bent.

Groetjes

• Frans

Pfffffffffffffff in 1 adem uitgelezen, dus lekker bruin geworden?

• Nicolle

Hey marianne,

Jammer voor jullie dat het al weer voorbij is, maar fijn dat jullie het leuk hebben gehad.

Fijn dat je even vermeld heb dat zonnebrandspul zo duur is daar, want wij waren van plan (ivm gewichtsbesparing) om het daar te kopen.

Hoe zit het eigenlijk met het kopen van shampoo, conditioner, douchegel en sigaretten in het resort.

Alvast bedankt!

groetjes Nicolle

• Marianne

alles is duur in het resort zoals shampoo e.d.

sigaretten hebben wij op de luchthaven gekocht op de terugweg marlboro ze kosten 14,50 euro voor een slof.

• Nicolle

Dankje, maar ik bedoelde qua sigaretten meer voor het gebruik daar.

Zijn ze daar te koop? En zijn deze dan wel een ‘normale’ prijs.

Wij hebben hiervoor altijd in naama bay in sharm gezetten en daar kun je op elke hoek van de straat sigaretten halen.

ALvast bedankt!

• Marianne

ze zijn wel te koop maar ik weet niet wat ze kosten in het resort.

veel plezier daar.

• Roy

Marianne,

Heb je op de luchthaven nog een visum moeten kopen en zo ja, wat waren daarvan de kosten?

En naar welk hotel ben je overigens geweest?