Halllllllo
Ik heb een vraag,waar vind ik posters van Farao,s?Of uit die tijd?Ik zoek er al zo lang naar ,maar kan het nergens vinden,wie weet dat? Bedankt.
Ik wil er niet al te veel woorden aan vuil maken want op dit forum hebben we het over het fantastische land Egypte en niet over taal maar het is wel degelijk belangrijk, beste Frans e.a.
We zijn toch geen ongeletterde kinderen? Iedereen kan toch de basale regels van het schrijven onder de knie krijgen? Mensen doen gewoon hun best niet meer om netjes met elkaar te communiceren in de publieke ruimte.
Het forum zou er zoveel prettiger van worden als iedereen een beetje aandacht besteed aan de formulering en spelling. Nu lijkt het echt net of er kinderen krabbelen op het forum.
Kunnen we niet met elkaar afspreken dat als mensen niet de moeite nemen met spaties e.d. werken wij ook niet de moeite nemen die mensen een reactie te geven?
Uiteraard is er een verschil in opleiding tussen mensen en hoeft de spelling niet helemaal goed te zijn maar iedereen weet toch datjeniet zomoetschrijven,maar dat daar gewoon fatsoenlijke spaties tussen moeten?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?