bomaanslag Dahab?

• lucia

Net op het 20.00 uur nieuws, nog weinig bekend. Hoop dat het allemaal meevalt!

• Frans

Nee valt niet mee 17 doden en meer dan 100 gewond de tranen springen mij in de ogen wordt hier erg verdrietig van. En nog dat er mensen zijn die begrip hebben voor deze acties nou sorry ik niet.

Vredige groet Frans

• Judith

Weet iemand hoever dit van hurghada vandaan zit??

Bedankt

• Frans

Aan de andere kant van de rode zee bijna recht tegenover hurgada.

• rene

hemelsbreed zo'n 150 km

• Tanja

op 13 mei vertrekken we naar Hurghada en dan gebeurt dit…… De schrik zit er bij ons flink in. Wat nu? Annuleren, omboeken? We weten het niet!

• rene

ik denk nog steeds dat de kans groter is dat je morgen een auto-ongeluk krijgt, dan dat je bij zo'n aanslag gewond of gedood wordt. je zoekt dus ‘het gevaar’ niet op, is mijn mening.

't valt me wel op dat wel op dat de laatste paar aanslagen allemaal in de sinai hebben plaatsgevonden. toeval? of toch omdat daar veel israeliers op vakantie gaan……..?

• Carola Soulje

Wij vertrekken morgenochtend naar Sharm el Sheikh, althans dat is/was de bedoeling. Op 23 juli jl. zaten wij daar ook, vlakbij de Oude Markt waar de zwaarste explosie plaatsvond. Het was echt erg. Zoveel onnodig leed, zo vlakbij.

Wat moeten we nu morgenochtend doen? Gaan of …….? Dit is toch te bizar voor woorden? Zou hier 3 x scheepsrecht zijn?

• carla

carola, volg je gevoel. Wij gaan deze zomer en ik twijfel ook. Het egypte van nu is niet meer het egypte van 15 jaar geleden waar ik me toen zo veilig voelde. Sterkte

• Nenuco

Wij gaan volgende week naar Sharm El Sheik……annuleren kan niet, omdat het geen negatief reisadvies heeft. Ik hoop maar dat het rustig blijft en dat er niet nog meer aanslagen gepleegd gaan worden nu er steeds meer toeristen gaan komen……