coloured canyon

• jan

kan iemand mij ook vertellen waar precies de coloured canyon liggen en wat is de reistijd ongeveer vanaf sharm.

alvast bedankt.

• René

Schatting vanaf Sharm is zo'n 2 uur, de Canyon lig tussen Dahab en Nuweiba. Als je de kans hebt, neem dan een open jeep, echt fantastisch om in de woestijn te rijden met alle uitzicht.

• jan

bedankt, we gaan pas in september, maar ben nu overal informatie aan het zoeken en vragen, heb er al super veel zin in.

• René

Kan het me voorstellen! De Sinaï is één van de mooiste gebieden op aarde, in mijn ogen althans. Als je de tijd ervoor hebt, ga dan ook naar het Catharinaklooster, om de Mount Moses te beklimmen. Mooie tocht, en zeker na zonsopgang fantastische uitzichten.

• jan

ja daar hebben wij (mijn partner en ik)het ook al over gehad maar ik heb een zenuw aandoening in mijn benen, dus een lange tijd lopen zit er voor mij niet in, we moeten dat ter plekken maar even bekijken denk ik.

maar toch bedankt.

groetjes jan

• René

Nee, dan is dat niet te doen, inderdaad. Weet wel dat de Coloured Canyon ook klauteren en klimmen in houdt, volgens mij is t iets van een half uurtje naar beneden, en in de canyon zelf zitten ook wat stukjes van klimmen en schuiven.

• jan

we gaan het gewoon terplaatsen bekijken, dat is het beste denk ik. het zal vast een super vakantie worden.

maar toch bedankt voor al je gegevens die je ons hebt gegeven.