Hoi beste mensen,
Kunnen jullie mij een advies geven over een badplaats waar een leuk Gay-uitgaansleven is.
Bedankt Bern
Bern ik zou mij eerst maar eens verdiepen in de cultuur daar, en kijk dan maar eens of jij het wel leuk vind daar. Zou het in ieder geval niet openlijk tonen dat gay bent het is er wel maar pas op. Denk dat de politie daar niet zoveel pardon heeft met homo,s.
En een practicerend homo cafe is er niet ook niet in cairo volgens mij.
Als mannen daar gearmd lopen is niet een teken dat ze homo zijn want dat is er gewoon heel normaal.
Groetjes Frans.
Cairo heeft een paar plekken waar gays elkaar ontmoeten, zonder overigens openlijk te tonen dat de heren van de herenliefde zijn. Beste voorbeeld is denk ik de bar van het Nile Hilton. Maar zo zijn er wel meer plekken.
De underground scene in Cairo is redelijk groot, met house parties en al. Maar, alweer, alles stiekem.
en er zit een kans in dat de politie een inval doet. helaas kun je je denk ik beter tijdens je verblijf als hetero voordoen, in plaats van een illegale scene op te zoeken met alle risico's van dien. maar ja, ik kan me voorstellen dat dat ook tegen je principes indruist.
zo gaan ze er in ieder geval mee om:
Egyptian law does not explicitly refer to homosexuality, but a wide
range of laws covering obscenity and public morality are punishable
by jail terms. Contempt of religion (falsely interpreting the Koran
and exploiting Islam to promote deviant ideas), is punishable by up
to five years in jail. Immoral behavior (debauchery offense), is
punishable by up to a maximum sentence of three years in jail. The
age of sexual consent is 18.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?