Waterpijp

• Tim

Beste mensen,

Deze zomer ga ik naar Egypte en ik wil daar graag een waterpijp kopen. Gewoon voor de fun, maar ook om perziktabak enz. een keer te roken. Weet iemand gangbare prijzen voor een waterpijp met wat tabak? Ik weet dat je in Egypte erg moet afdingen.

Gr tim

• anja el assal

zo rond de 50a 60 pond dan heb je al een hele mooie grote waterpijp ,lekker afdingen en vaak weglopen dan kom je een heel eind.

vooral niet in de stad kopen maar in gan gallili daar stikt het van de waterpijpen .

• Silvy

50 a 60 pond???

dat is dan maar 7,40 euro…..? Of zit ik dan nu helemaal verkeerd met de koers ofzo…?

Zijn die echt zo goedkoop ja??

• Frans

Die prihjs lopt wel duurder zijn ze echt niet.

Nog wel even een belangrijke tip als je weer naar huis vliegt doe de metalen onderdelen in je koffer en de rest het glas en tabac enz. in je handbaggage, de metalen voorwerpen worden gezien als slagwapen en moeten in de koffer dit scheelt je dan een hoop gezeur.

Groetjes Frans

• Eva

Khan al khallilli is absoluut goedkoop in waterpijpen koop ze dus ook in cairo. Andere plaatsen in Egypte halen ook al hun koopwaar daar vandaan en dan betaal je dus dezelfde prijs plus transportkosten en nog wat extras voor zichzelf.

• Deborah

Betaal er niet teveel voor. Zo rond de € 15,- heb je een middelmaat. Let wel op of alles goed is en aanwezig is. Tip: sla daar voldoende tabak in want hier is het best prijzig. En…….goed afdingen en weglopen als je het met de prijs niet eens bent. Succes

• rene

'sla daar voldoende tabak in' . je mag toch echt maar 250 gram invoeren.

• omar

hoi ik ga ook in 26 mai naar luxor wil julie mee gaan ik kom uit luxor en ik woon nu in amsterdam

• Marjolein

Als je een goede en niet dure waterpijp wilt kopen,kom maar naar ons in Cairo,(wij hebben een Bazar tegen normale prijzen)maar niet in Khan Khalili daar zijn toeristenprijzen!Stuur maar een email voor het adres want ik denk dat ik geen reklame mag maken op het forum!

• Nelly

wij hebben 2 waterpijpen gekocht met tabak en kooltjes voor ong. 10 euro p.st.

metalen onderdelen in koffer en niet in handbagage, anders moet je dit weer inleveren.