cairo met 3 kinderen

• frans

Weet er iemand betaalbare accomodatie geschikt voor 2 volwassenen en 3 kids in Cairo en andere plaatsen in Egypte ????

• philip renier

ik ben ook op zoek, ik neem 2 kindjes mee, zoeken ook leuke betaalbare accomodatie

• rene

misschien een lonely planet aanschaffen?

• Diana

Mijn en ik hebben een ruime woning in Luxor. Als je het leuk vind om tussen de egyptenaren te logeren kan het een leuke ervaring zijn. Prijs kunnen we overeenkomen.

• carla

Kijk eens op de site van het nile valley hotel in luxor, spreekt mij heel erg aan. Prima prijs, leuke menukaart. Geen zwembad, maar het schijnt dat er wel andere hotels zijn waar je tegen betaling van het zwembad gebruik mag maken.

In de geo-gids van de anwb staan ook veel hotels aangegeven.

Je keuze in is sterk afhankelijk van wat je wil. de geo gids beveelt aan in de categorie niet duur: Pension Roma. In de categorie gemiddels: Victoria, In de categorie duurder: windsor hotel Deze liggen allebei in het centrum. In zamalek heb je het president hotel. Ook te betalen.

Ik weet niet hoe oud je kinderen zjn maar wij hebben vier jaar met onze kinderen van toen 4-8 en 7-11 jaar in Cairo gewoond en veel door egypte gereisd en ze hebben er mooe herinneringen aan. Gaan dit jaar terug met onze jongste die deze periode niet heeft meegemaakt. Veel plezier.

• Marjolein

Ben je nog steeds op zoek,zeg wat je wilt betalen per nacht en ik geef je verschillende hotels.

• FRANS

ja, we zoeken nog steeds iets…gezien de tijd van het jaar liefst iets met ac. De prijs, max 50 euro, alles goedkoper is mooi meegenomen.

In de l.p staat inderdaad voldoende maar geen familie kamers helaas.

groet en alvast bedankt Frans

• Marjolein

Zijn je kinderen te jong om in 1 kamer te verblijven dan raad ik je een apartement aan,als je dat wilt laat het even weten

• FRANS

Hoi, Leuk dat we zoveel reakties krijgen en dat er zoveel mensen met ons mee denken. Onze kinderen zijn tussen de 6 en 9 jaar oud. Het liefst zijn we 's nachts bij ze in de buurt (appartement lijkt dus een goede optie) maar ze zouden ook met zijn drieeen kunnen slapen…Ik ben benieuwd wat jullie hebben en hoe jullie dat allemaal weten…echt super!

frans