iemand ervaring met rondreizen van shoestring?

• thijs

Hallo allemaal,

Ik denk er over om deze zomer een rondreis door egypte te boeken van shoestring (ik weet het, de zomer is niet de beste tijd, maar ja zit ook aan m'n vakanties vast).

Ik ben eigenlijk niet zo van de georganiseerde (groeps)rondreizen, dus ben heel erg benieuwd of mensen ervaring hebben met de rondreizen van shoestring.

Alvast bedankt voor jullie reacties, Groeten

Matthijs

• René

Wat wil je weten, Thijs? Ken Shoestring goed, dus kan je wel wat vertellen. Heb je een specifieke reis op het oog?

• Nicole

Hoi Thijs!

Afgelopen september ben ik via Shoestring in Egypte geweest. Heb de reis Egypte Avontuurlijk gedaan en was daar heel tevreden over.

Ik zie het als georganiseerd op reis gaan, met mogelijkheid voor eigen initiatief. Prijs-kwaliteit verhouding vond ik ook oke, ook niet onbelangrijk, wel?

Wens je alvast goede vakantie, geniet ervan!René schreef:

>

> Wat wil je weten, Thijs? Ken Shoestring goed, dus kan je wel

> wat vertellen. Heb je een specifieke reis op het oog?

• Familiekwestie

Een vriendin van mij met haar 14-jarige zoon heeft een reis gemaakt vorige zomer met Shoestring, ook deels naar Jordanië. Vonden ze geweldig, en de foto's waren fantastisch!

• thijs

Dit zijn inderdaad een beetje de dingen die ik wilde weten. Ik wil de reis ‘egypte avontuurlijk’ gaan doen. Ben blij dat daar positieve ervaringen mee zijn. Weet iemand trouwens nog hoe groot de reis-groep gemiddeld en of het vooral jongeren, ouderen of alles door elkaar zijn die mee gaan?

Bedankt alvast voor alle reacties