De één vond het fantastisch, de ander vond er niets aan. Wie van jullie heeft er wel eens een cruise over de Nijl gedaan en wil zijn ervaringen hier kwijt. Wat vond je leuk en wat vond je minder leuk ?
Bedankt !
Johan
Wij hebben twee jaar terug een nijlcruise gedaan. We vonden het erg geslaagt alleen na drie tempels hadden we het wel gezien, en als je alles wil doen wordt het wel erg vermoeiend vonden wij. ik zelf had mij het varen op de nijl iets anders voorgesteld, meestal gingen we s nachts varen dit vond ik zelf wel jammer. Het eten was erg eenzijdig maar wel redelijk maar na een paar dagen wil je wel eens er op uit om ergens anders te eten dit is niet altijd mogelijk, dus we misten wel bepaalde vrijheden.Neemt niet weg dat het een geweldige ervaring is en dit alles maar voor lief nemen.Wel een tip neem oordoppen mee want ik heb heel slecht geslapen door het lawaai van de motor let ook op welke kamer je krijgt ivm lawaai. maar een stel goede oordoppen of slaappillen zijn een uitkomst.Na de nijl zijn we nog een week naar Hurgada geweest wijzelf vonden deze volgorde heerlijk omdat je we toch echte zon aanbidders zijn en we het heerlijk vinden om lekker aan het strand te luieren.Wij denken dat we volgend jaar nog eens een cruise gaan doen het blijft geweldig maar ja Egypte is gewoon een topland.
Groetjes en als je een cruise gaat doen fijne vakantie gewenst Frans
Ik vond het geweldig!
Wij zijn op de African Queen geweest. Ik moest wel even wennen aan het groepsgedoe en de voorgeschreven tijden. Maar als je je eraan overgeeft, is het allemaal geweldig. Het was echt enorm gezellig op die boot, we vonden het zo jammer dat we eraf moesten en in zo'n onpersoonlijk enorm hotel.
hallo ‘wij hebben tijdens onze rondreis van go best ook een nijlcruise gedaan ,wat wij heel leuk vonden .’
het is wat marjolein zei je bent daar net een koningin.'het was ook heel netjes ,wij kregen zelfs 2 keer per dag schoone handdoeken ,die steeds in een andere vorm op bed laggen ,het eten was ook goed
wij hebben ook overdag gevaren ,dat was heel mooi het zicht op de nijl,ook hebben we s,nachts gevaren waar je helemaal niks van merk.
al met al wij vonden het prima
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?