Lekker weg!!!!

• Esther

Eindelijk is het zover………Donderdag a.s. gaan we lekker een weekje naar Hotel Akassia in Marsa Alam. Na alle goede berichten op dit prikbord krijg ik er alleen maar meer zin in! Ik hoop dat we mooi kunnen snorkelen bij het hotel…….. Vorig jaar in Hurghada geweest en daar viel het verschrikkelijk tegen (we waren overgeboekt naar een ander hotel) maar in Sharm was het ook wel heel mooi, alleen zonde dat alles daar al stuk is.

Ik heb alleen nog een vraagje ;

Weet er misschien iemand of het handig is om waterschoenen mee te nemen of kan je zo het water in lopen bij het hotel?

Esther

• Henk

Esther schreef:

….. maar in Sharm was het ook wel heel mooi, alleen zonde dat alles daar al stuk is.

Ik heb alleen nog een vraagje ;

……. om waterschoenen

mee te nemen of kan je zo het water in lopen bij het hotel?

Esther.

Een kwestie van wachten wanneer volgende schrijver komt met de opmerking dat het zonde is dat alles stuk is!

Henk

• mario

Hallo Esther,

Wanneer ik jou was zou ik wel waterschoenen meenemen heb je bij Akassia wel nodig.

Verheug je maar op het hotel ben er begin maart geweest voor de 2de keer is ontzettend mooi en goed eten, afwisseling genoeg.

ik zou zo weer terug willen.

prettige vakantie amuseer je.

groetjes Mario

• femke

He, mario, hoe is het? Wij gaan van de zomer weer naar Akassia!

femke

• Esther

Hoi Mario,

Bedankt voor je reactie, daar heb ik tenminste wat aan!

Dan weet jij vast wel of we in het hotel ook geld kunnen wisselen….. ?

Groetjes,

Esther

• mario

alles goed femke met jou ook?

Ik had het hier gelezen dat je in de zomer weer zou gaan, veel plezier.

Esther ja je kunt geld wisselen, in maart waren ze in het hotel een pin automaat aan het plaatsen.

groetjes Mario

• femke

Ja, maar ik heb me toen laten vertellen dat die pinautomaat alleen voor creditcards is… ????

• Esther

Hoi Mario,

Wederom bedankt!

Ga zo de koffer pakken en de auto in…………..

Vanmiddag om 14.00 uur vliegen!

groetjes,

Esther