Laten we idd eerlijk zijn,Hij heeft een vaste baan en toestemming van zijn baas om 15 dagen met vakantie te gaan,en hij heeft ook nog geld op zijn rekening voor een vakantie.En een ziektekosten verzekering,en ook nog een reiskosten verzekering.Het visum is betaalt en de papieren verder in orde
Maar de regels zijn hier zo achterlijk veranderd dat ze tegenwoordig 1300,00 moeten verdienen.Er is geen een egyptenaar die dat in zijn hele leven gaat verdienen.Maar zo ben je wel lekker van het probleem af.En diegene die het verdienen daar zet ik dus mijn vraag tekens bij.
En idd zijn ze bang dat hij hier blijft.Of Nederland tegenwoordig z'n Walhalla is om te wonen. hij zou hier nog niet dood willen liggen.Maar kennis maken met mijn cultuur/familie zou wel leuk zijn.Maar de goeie moeten altijd onder de kwade lijden.Hoezo toletrant en een vrije wereld voor iedereen. Zou eens iets anders zijn als wij een visum aan zouden moeten aanvragen als we eens een keer op vakantie zouden willen.Dan heb je de poppen pas goed aan het dansen.Zou ook goed voor de koopkracht zijn blijft het geld teminste in ons land.Maar vakantie vieren in een ander land is kennelijk geen recht voor iedereen.
Vriendelijke Groet Jasmine