weet iemand of er nog andere manieren zijn om naar de piramiden te gaan vanuit hurghada of sharm el sheikh b.v helicopter of vliegtuig want ik zie alleen maar uitstapjes met de bus heeft iemand tips en prijzen dank u
Helaas ben ik het niet met je eens Gipsy, er gaan vluchten `smorgens vroeg en ´s avonds laat,is uiteraard veel duurder, je hoeft niet meer dan 45 min van tevoren er te zijn,dus totaal 2,5/3 uur terwijl je met de bus in konvooi er minstens het dubbele over doet, tenzij je de snelbus neemt(in de nacht)dan doe je er 5 uur over.
vorig jaar geweest met de bus 25 euro en ja je bent lang onderweg ik kan me herinneren dat het met het vliegtuig ongeveer 239 euro was en je ziet en doet hetzelfde wij zijn alleen niet naar de bazaar geweest ivm de aanslagen van vorig jaar te riskant vond de chauffeur degene die met het vliegtuig zijn geweest zijn toen wel geweest dus kies eieren voor je geld de reis met de bus is goed te doen
Ja dat hebben wij ook een keer gedaan en we waren blij dat we er zijn gekomen,veel pech onderweg. Achteraf wel lachen maar op dat moment iets minder leuk wel geweldig om te zien wat ze voor je doen om het naar je zin te maken. Nog even een tip Marloes als je met de bus gaat neem een kussen mee misschien rust je dan iets want is toch best vermoeiend de reis.
Heel veel plezier.
Groetjes Frans.
ik zou aanraden van dat nt te doen. maak er gewoon een andere keer een citytrip van. met een vier tal dagen kom je goed rond in caïro. met jetair vlieg je al voor een € 180 heen en terug. dan heb je tenminste caïro in alle rust kunnen bezoeken en gn rush van hier naar daar. neem gewoon een plaatselijk taxichauffeur en die leid je maar al te graag rond naar plaatsen waar je met een gids nt komt.
veel succes ermee. nog een tip ga nt in de zomer want dan is het er te heet, ik kan er van meespreken.
gr,
magda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?