tip gevraagd`

• helmus

hoi,

mijn vrouw en ik zouden graag een keer naar egypte op vakantie gaan.

het is wel zo dat wij beide slecht ter been zijn (gehandicapt).

dus we zoeken geen sport hotel of zo, maar meer een hotel waar we mooi kunnen luieren in de tuin, van waar we ook met het openbaarvervoer erop uit kunnen. en van waaruit we ook mooie excursies kunnen maken.

Erg belangrijk is, het hotel moet All. Inclusive. zijn.

Als er iemand een geschikt hotel weet, of denkt te weten laat het ff weten.

b.v.d.

• Gipsy

Beste Helmus, dan ben je op dit prikbord aan het juiste adres. Je kunt hier heeel veel info krijgen als je de zoekfunctie gebruikt.

Kijk eens rond zou ik zeggen en bepaal eerst wat jullie belangrijk vinden en graag willen gaan zien in Egypte.

All-in hotels zijn er vele aan de rode zeekust, keuze genoeg. Maar daar zit je dan wel weer ver van de Egyptische bezienswaardigheden, alhoewel alles te doen is als je er een lange (bus)reis voor over hebt.

Als je kiest voor een Nijlcruise heb je alles-in-één. Volgens mij kun je een cruise ook wel met all-in concept boeken. Dan heb je de tempels rondom Luxor en Aswan binnen handbereik én onderweg kun je lekker luieren op het dek rond het zwembad.. Een ideale combinatie van relaxen én toch veel zien.

Tis maar wat je zoekt.

• Martien

Beste Helmus,

Ik heb je even privé gemaild, met enkele foto's! Hoop dat je er iets aan hebt.

Groet, Martien