'blote' kleding

• madame

hallo,

binnenkort is het zover! ik ga een nijlcruise maken.

nu heb ik, als vrouw zijnde, wel een paar vragen waar iemand me misschien mee kan helpen.

kan je korte kleding dragen, en hiermee bedoel ik kleding die de knieen laten zien?

mag je in tempels etc. met blote schouders aankomen?

zonnen in bikini.. geoorloofd?

ik hoop dat jullie me kunnen helpn, dan weet ik wat ik mee moet nemen!!

bij voorbaat dank

• Maaike

Op de boot van de Nijlcruise kun je gewoon in bikini.

In tempels e.d. schouders en knieen bedekt. Bovendien is bedekt ook wel prettig als het warm is, want anders verbrand je heel snel. Denk ook aan petje of iets dergelijks op je hoofd. Een zonnesteek heb je zomaar. Kijk voor verdere tips op onze site. Daar staat een grote lijst met tips. Als je verder de zoekfunctie gebruikt en trefwoorden invult, zul je zien dat veel vragen waar je mee zit, al eerder zijn gesteld en er vele antwoorden voor je klaar liggen.

• Wilma V.

Hoi Maaike, misschien kun je hier jullie site nog een keer vermelden met tips etc.?

Alvast bedankt!

• madame

bedankt Maaike, voor je reactie.

leuke site trouwens!! heb met veel plezier je verhalen gelezen en je foto's bekeken.

Egypte, here I come!

• Maaike

p.s.

Voor de niet-Friezen onder ons:

Bjusterbaarlik is Fries en betekent: wonderbaarlijk!

• rene

rare jongens, die friezen ;)

• Maaike

En het kan vriezen ook :)

• rene

it gaet oan? denk dat dat dit jaar niet meer gaat lukken. geluukig maar, moet er niet aan denken met ‘blote kleding’.

• c de hullu

hallo

ik ben net terug van een rondreis ,wat trouwens heel prachtig was.

wij hebben heel de rondreis in korte broek en topje of blouse zonder mouw gelopen,wat helemaal geen probleem was ,alleen in cairo zijn wij in een moskee geweest en daar mochten de schouders en knieen bedekt zijn ,ik had allemaal t shirts bij en deze alleen maar s,avonds aan gehad