Ik wil hier even kwijt dat mijn man (egyptenaar) toestemming heeft gekregen om naar Nederland te komen. De aanvraag is wonderbaarlijk snel gegaan en kan nog steeds niet geloven dat hij mag komen!!!!!
heeft hij toestemming om voorgoed te komen of alleen maar tijdelijk. dit i.v.m een vriend van mij die naar griekenland wil komen maar dat is alleen voor enkele weken.
is die aanvraag voor visa ook zo moeilijk en kan dat ook zo lang duren of gaat dat sneller. neem eigenlijk aan dat hij gewoon voor 3 maanden kan komen. heeft iemand daar ervaring mee.
Marios,
Ik heb een Egyptische vriend die eens een paar dagen op vakantie wilde naar Turkije. Ondanks het feit dat hij over voldoende geld beschikt, een gold credit card heeft, een goede ziektekostenverzekering, een eigen zaak, etc., werd hem toch het visum voor Turkije geweigerd. Naar Nederland kon hij later wel een visum krijgen. Hierdoor weet ik dat de eisen voor Nederland zullen verschillen van Griekenland dus zul je dit moeten navragen bij de ambassade van Griekenland.
Succes ermee!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?