postzegels, kaarten, koers?

• Mieke

Hallo mensen,

Wij vertrekken over 2 weken naar Egypte. Ik heb al heel veel vragen beantwoord gekregen door jullie prikbord, maar er blijft gelukkig toch nog iets over om hier te vragen. Wij zijn nl. gewend om iedereen die we ongeveer kennen een kaartje te sturen. Nu vragen wij ons af: wat kost een postzegel en ansichtkaart? Kun je postzegels bij de ansichtkaarten krijgen? Hoe lang zijn kaarten onderweg?

Wat is de koers van de euro tegenover de egyptsche pond? En wat is de prijs van een fles water?

Het lijkt bere hollands, maar als we de prijzen weten, kunnen we een inschatting maken hoeveel geld we moeten pinnen/omwisselen.

Bedankt voor jullie reaktie!

• Jolanda

Hoi,

wat die porto betreft. Ik heb hier een aanzichtkaart liggen van mijn schoonouders (zijn een week voor carnaval vertrokken) die heeft er 12 dagen over gedaan. En op de postzegel staat het bedrag: 150 pt.

Gr. Jolanda

• Marjolein

de koers is ongeveer 7 pond voor 1 euro en de prijzen kunnen verschillen van water en cola,ligt eraan waar je zit en bij wie je het koopt.Ik betaal voor een fles water 1,50 en voor een blikje cola 4,50 pond,in de supermarkt.Meestal kun je bij je kaarten ook postzegels kopen,ook daar verschillen de prijzen van de kaarten dan en of de post er lang of kort overduurt?10 dagen is normaal.

• Lies

Wij zijn net terug uit sharm el sheik!

De kaart heeft er een week over gedaan.

Prijzen verschillen ik heb 3 pond betaald voor kaart +postzegel.

Over het algemeen vragen ze 1 pond per kaart en 2 pond per postzegel.

Al staat er op de zegel 1,50????

In de neckerman gids stond nog 1,25 maar dat zal wel oud zijn.

Succes ermee fijne vakantie Liesbeth