goedkope vliegtickets

• Iris

Ik had een vraagje over tickets,

Ik ben niet zo'n held in internet, maar ik heb begrepen dat als je goed zoekt dat je goedkope tickets kunt kopen richting Hurghada. Ik heb hier namelijk vrienden zitten bij wie ik kan logeren, en hoef dus niet de luxe van een hotel te hebben.

Kan iemand mij helpen aan internetadressen van goedkope maatschappijen of mij uitleggen hoe ik hieraan kan komen?

Alvast bedankt, groetjes Iris

(O ja, ik moet nogal wat extra vracht aan duikequipment meenemen, dus als iemand daar info over heeft dan is dat ook mooi meegenomen!)

• René

Kijk ns op de site van Arkefly, goedkoopste tix liggen rond de 250 euro retour. Goedkoper kun je ze denk ik niet vinden.

Qua bagage: geen enkel idee. Dat zul je echt ff op de website op moeten zoeken.

• monica

bagage vrij meenemen is 20 kg en voor elke kilo meer betaal je 5 euro per kilo

Als je een langere periode blijft (paar maanden of zo) moet je overleg plegen met de vliegmaatschappij en is het eventueel mogelijk om meer kilo's mee te nemen.

Maar voor korte vakantie maken ze geen uitzondering.

Het goedkoopst is een chartervlucht. Tegenwoordig kan je op diverse site's deze vluchten boeken. Maar het goedkoopst is denk ik arkefly. Vluchtendiscounter is ook niet slecht. Maar als je rechtstreeks op de site van arkefly boekt scheelt dat vaak behandelingskosten (ongeveer 20 euro per ticket), die berekenen zij niet.

• Iris

In dit specifieke geval had ik de stalen zenuwen niet, dus heb ik maar alvast geboekt (was niet zo flexibel in de aankomstdatum) maar heb wel een mooi prijsje weten te bedingen bij Holland International (€199,=). Maar voor de volgende keer zal ik deze tips in ieder geval in mijn achterhoofd houden!

Thanx!