Gaddis Hotel

• Ruud

Ik las laatst op het prikbord dat ze bij het Gaddis Hotel in Luxor met een interne

verbouwing bezig zijn,kan iemand mij vertellen hoe lang dit nog kan duren?

Wij willen er op 9 maart heen!

Groeten Ruud.

• Denise

Ben ook erg benieuwd hoe het inmiddels met het Gaddis hotel staat. Vertrek op 16 maart en wil best in een wat minder luxe hotel verblijven. Luxe is niet zo van belang.

Om 6.00 mijn bed uit moeten is wat minder dat moet ik in mijn dagelijks leven al..

• misterharryluxor

hallo, men maakt van het Gaddisbookshop een bank, Bank America die eerst

bij het Novotel was.

toen ik 16 februari terug ging naar NL waren ze nog binnen aan het uitgraven.

het ergste lawaai, wat ik dus 2 weken heb meegemaakt ( betonvloeren slopen)

is achter de rug.

maar het Gaddis blijft een hotel waar je alles van buiten hoort. geen isolatie.

Krijg maar eens kamer aan de straat zijde.

voorbeeld : deur naar balkon 2 cm tekort aan de ondere kant voor het schoonmaken? mijn kamer teminste ( 212)

een tip druk de vitrage er tussen voor de muggen.

neem Herriestoppers mee, zijn daar goud waard.

verder zeer vriendelijk personeel, en de kamers worden goed schoongemaakt.

• Ruud

Harry

bedankt voor lje informatie over het Gaddis-Hotel,heb toch maar besloten om er

niet heen te gaan.ga nu naar het Hilton-karnak dat moet een stuk rustiger wezen

lijkt mij !!!!!

Groeten Ruud.

• monica

Je bedoelt zeker Sofitel Karnak?

Als dat zo is heb je het goedgedaan. Super accomedatie.

• Ruud

Hoi Monica

Nee dat is net weer even te ver weg,ik bedoel toch echt het hilton in karnak zelf !!!

Groeten Ruud.

• monica

Het leek erop. ik ben vorig jaar in sofitel karnak geweest. Het is inderdaad een end uit de buurt van het centrum.

In iedergeval een prettige vakantie alvast toegewenst.

En aangezien je er 9 maart heen gaat zien we elkaar misschien.

Je weet nooit.

• Ruud

IHoi Monica

Dus jij bent ook zo"n Luxor fan,in welk hotel verblijf jij dan?

groeten ruud.

• monica

Ik zit samen met mijn zus op de westbank in het Nile Valley hotel.

Vorig jaar zijn wij 2x heen geweest met een Nijl cruise. Je kent dat wel een paar dagen luxor en dan richten aswan. De eerste keer de basis dingen gezien, de tweede keer meer in de omgeving van aswan. o.a. Abu Simbel.

En nu willen we in luxor nog de dingen bekijken die we gemist hebben en dan ook nog een paar dagen naar cairo. En voor de rest lekker onthaasten.