Hallo,
Ik vertrek in Juli naar Sharm el Sheik. Ik hoor, natuurlijk sinds ik heb geboekt, alleen maar negatieve verhalen met name over de temperatuur? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? (Op de weerpagina's staat een gem temp van 38 graden)
groetjes,
wat een opbeurende reactie. Roel, ik heb zelf 4 jaar in egypte gewoond en natuurlijk was het warm in de zomer. Maar het leven gaat ook daar in de zomer door. Deze zomer gaan we terug naar egypte om vakantie te vieren en herinneringen op te halen en ik bereid me voor op een warme zomer. Zal mijn bezigheden er op afstemmen en zal vooral veel drinken. Adviseer jou het zelfde te doen. Veel plezier.
Ook ik heb Egypte al jaren geleden in mijn hart gesloten, doch in de zomermaanden zul je er mij ook niet vinden. Alhoewel ik heel erg van zon en warmte houd, is deze hitte niet leuk meer. Zó heet gaat net zo snel vervelen als dagenlang regen in Holland. Aanpassen aan de warmte is geen keuze, dit gaat vanzelf, je moet wel. Dat lage tempo ligt mij persoonlijk echt niet en is zonde omdat er zoveel te doen en te zien is wat met die hitte echt niet leuk meer is.
Tsja, zon willen we allemaal wel, daarom wordt het probleem van de hitte ook erg onderschat.
Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt gaan doen, maar zelfs voor alleen een strandvakantie, duiken en/of snorkelen is het ivm verbranden en vele malen groter risico om ziek worden niet aan te bevelen. Het is toch niet mijn idee van een strandvakantie om deze noodgedwongen in de schaduw of in het hotel bij de airco door te brengen of zelfs ziek op je hotelkamer of in het ziekenhuis. En dat laatste komt vele malen meer voor in de zomer dan de meeste mensen denken.
Maar als het echt niet anders zou kunnen en ik zou moeten kiezen tussen Egypte in juli/augustus of helemaal géén Egypte zou ik toch gaan.
Maar dan echt alleen als het echt niet anders kan wat mij betreft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?