wie kan mij van meer info voorzien

• hans

Ik ga samen met mijn zuster op 13-04-2006 voor het eerst naar Egypte. Wij hebben ervoor gekozen om dit in de vorm van een 8 daagse Nijl cruise te doen.

Reizen met de Firma Nile Travel en verblijven aan boord van M/S Alexia.

Wie kent dit schip en heeft nuttige info over wat wel en wat niet mee te nemen cq te doen.

Alvast bedankt

Groetjes Hans.

• caroline

Hallo Hans,

ook ik ben reuze benieuwd naar ervaringen met het nieuwe schip van Nile Travel.

ik heb je berichtje al eerder op dit prikbord gezien en zat net als jij te wachten op een reactie. Wij vertrekken nl eind mei naar Egypte met nile travel . hopelijk reageert er nu iemand.

groetjes Caroline

• mini von winckelmann

Hallo Hans.

Mijn man en ik zijn van 15 dec tot 22dec met deze boot m/s alexia weggeweest.

Het is een mooie boot,maar was geen nieuwe wat NileTravel in zijn brochure beweerd.Toen niet,misschien nu wel. Er stond ook Monte Carlo op. Verder hebben wij het erg naar onze zin gehad.Alles was goed verzorgd door Nile Travel.Het eten op de boot is goed.DE exursies zijn prachtig,heel veel gezien.Zeker voor herhaling vatbaar weer met Nile Travel ,goed en zeker niet duur. Als je nog vragen hebt kun je mij altijd een mailtje sturen.mini1956@hotmail.com.Alvast een fijne vakantie.