Hurghada of Sharm el Sheik

• Karin

Wij willen dit jaar voor het eerst naar Egypte op vakantie, maar weten echt niet welk van de 2 plaatsen het leukst is. Wie wil ons helpen een keuze te maken?

We houden van schone stranden, leuke winkeltjes en een gezellige (Nederlandse) bar of discotheek voor een avondje.

groetjes karin

• Hans

Hoi Karin,

Wij zijn meerdere malen in Sharm en Hurghada geweest, beide zijn leuke plaatsen in sharm heb je ook een boulevard en een gezellig centrum (Na'ama Bay) met winkeltjes en veel terrasjes en goede uitgaansmogelijkheden.

Zorg dan wel dat je in Na'ama Bay verblijft dan is dit allemaal op loopafstand.

Je merkt het al Sharm heeft onze voorkeur.

succes met je keuze

Hans

• Marjolein

Ik persoonlijk denk Hurghada,wel eens waar geen boulevard,maar leuke uitgaansmogelijkheden,zoals een Dutchbar!en goedkoper als Sharm,daarnaast volop winkels.

• mona

Een aantal vrienden van ons zijn naar beiden en die kiezen allemaal voor sharm, volgens hun wat groter, en gezelliger.succes met kiezen.gr.mona

• roger

zonder twijfel hurghada,zeker als ge nederland niet wil verlaten,papas bar, papas 2,papas beach,duch bar,zo kan ik nog wel effe doorgaan.wij vinden hurghada toch wel het beste,nu in juli zijn we daar voor de 32 ste keer,groetjes en veel geluk met uw vacantie

• Marjolein

Pappas Beach is niet meer,is nu een andere naam Ministry of sound.

• Lisette

Ik zou ook zeggen Sharm, en dan bij voorkeur Naama Bay.

Over het algemeen vond ik Sharm veel schoner dan Hurghada, wat ik toch wel erg belangrijk vind. Hurghada is inderdaad goedkoper, maar mijn vakantie daar was ook minder aangenaam…

Naama bay is ook erg gezellig, met veel winkeltjes, restaurantjes en barretjes, leuke discotheek en gezellige boulevard!

Succes met de keuze!